Når mannen er ute??

hvis det er sånn at dette skjer en gang hver jubelår så hadde jeg bare latt han sove og iallefall ikke gidda å være sur for det resten av dagen.

La han sove, og ta deg en tur selv en annen gang [:D]

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

hvis det er sånn at dette skjer en gang hver jubelår så hadde jeg bare latt han sove og iallefall ikke gidda å være sur for det resten av dagen.
enig[:)]

han bruker alltid å komme hjem mellom 2 og halv 5. har hendt noen ganger at han har kommet hjem seinere eller sovet hos foreldra sine. men da han han blitt skjenka på med noe han ikke bør ha. og da blir jeg irritert og sier ifra.

Nja..kansje litt urimlig..Jeg skjønner at det irriterer deg at han nå er fyllesyk og ubruklig hele dagen, men siden det er så lenge siden sist synes ikke du skal kjefte på han.

Jeg sover egentlig bedre hvis jeg vet at gubben blir borte hele natten, at han sover over i Oslo. Når han fester her ute vet jeg aldri når han kommer hjem og jeg "venter" på en måte og sover ikke så godt. Når vi ikke har avtalet på forhånd at vi blir borte hele natten er reglen at man sender en melding hvis man drar på nachspiel.  Men uansett så legges "ubrukelig neste dag" inn i kalenderen hehe[:D]

ORIGINAL: MammanTilToSmå

Tåler han ikke at du drar ut synes jeg ikke at han skal gjøre det heller. X'n min var sånn, jeg fikk ikke gjøre noe mens han var ut på fylla og gjorde alt.
Så om han ikke vil du skal drikke bør han ikke gjøre det selv heller, selv om det er veldig sjeldent

neida, så ille er det ikke..
Han liker det ikke... men jeg "får lov" [;)]

Nei, har bestemt meg for å ikke orke å være sint. Vi har vært ute og tatt koselige høstbilder, og senere skal vi på trilletur sammen med søsteren min og hennes små.. og spise boller og drikke kakao [:D] Det blir en fin dag!

Så kan jeg heller kose meg litt med tanken på at "noen" er fyllasjuk i kveld [8D]

Back
Topp