Når man venter baby nr 3

Karoline_

Flørter med forumet
Flere som sliter litt med å innse at det kommer en baby?

Dette er min 3,og det nærmer seg termin.men eg klarer ikke se for meg at jeg skal komme hjem med en baby. Tar meg selv i å tenke at det ikke er vits i å kjøpe alt nå,og vi kan vente med å seng og vugga
,for det blir jo bare stående i veien..
Har slete så med angst og redsel for å miste dinne gangen her,men selv om alt e fint nå så klarer jeg ikke glede meg helt..flere som e i samme båt??

Denne gangen venter jeg en jente,har to gutter fra før.var ikke så kokko med guttene,så kanskje noe med hormoner å gjøre?;) kjenner jeg er utolmidig å vil ha hun ut ganske snart:Heartpinkbare 6 vekrr til termin,men med overtid tidlegere så kan jeg legge på 2 uker til sikkert:excited001

Venter min første da, så kan ikke helt sette meg i dit sted, men er veldig rart at tenke på om ikke så lenge, da skal vi have en baby i hjemmet :) (Min kjæreste har en søn på 7 fra før)

Venter nr 3. Nr 1 er jente mens nr 2 og nr 3 er gutter. Merker jeg er alt for rolig ang det å finne frem ring. Er på 4 uker ferie og rommet til babyen er langt fra klart. Har ikke seng på rommet og ikke vugge i stua enda. Denne var ikke planlagt så har heller tenkt at det er grunnen for mitt merkelig humør.

Venter nr 3. Nr 1 er jente mens nr 2 og nr 3 er gutter. Merker jeg er alt for rolig ang det å finne frem ring. Er på 4 uker ferie og rommet til babyen er langt fra klart. Har ikke seng på rommet og ikke vugge i stua enda. Denne var ikke planlagt så har heller tenkt at det er grunnen for mitt merkelig humør.

Vi har heller ikke begynt på rommet,må flytte rom på guttene og male det som skal bli babyrom..ingen ting er klart,men jeg stresser liksom ikke med det heller.såå løyen følelse,med de to andre har alt vært på stell:joyful:

Vi har heller ikke begynt på rommet,må flytte rom på guttene og male det som skal bli babyrom..ingen ting er klart,men jeg stresser liksom ikke med det heller.såå løyen følelse,med de to andre har alt vært på stell:joyful:
Å ja. De to andre her har rommet klart. Men min seng står fortsatt inne på deres rom og alle lekene deres er på rommet som jeg og babyen skal være på. Stakars nr 3 blir nesten glemt i forhold til de to andre. Men er i dyreparken og har kjøpt med klær herfra til babyen også, så helt glemt er han ikke. Med nr 1 og nr 2 var alt klart omtrent uken etter oul.

Venter og nummer tre (alle gutter) og skjønner fortsatt ikke helt at jeg er gravid :-p
Skikkelig vanskelig å se for seg denne gang..
vi har det meste av utstyr på plass (måtte ha nytt da vi hadde solgt alt fra de andre to)

Det er ikke sånn at jeg er redd for at noe skal gå galt. Det føler bare rart og uvirkelig at vi skal ha en baby liksom. En baby!! Livet kommer til å bli så rart.. nå som de to andre er så selvstendig og enkle (4 og 6)
Så skal det plutselig komme en baby? Skjønner ingenting...
eneste jeg håper er at den følelsen går vekk når han er her så jeg klarer å nyte og virkelig være mentalt tilstede <3 siste baby og det må nyyyytes til det fulle!

Har det akkurat på samme måte! Er nr. 3 og har en av hver fra før. Vi hadde solgt/gitt bort det meste av utstyr og vi har enda ingen ting klart!

I tillegg pusser vi opp.. Hutte tu.. men han kommer når han kommer og selv om ikke noe er klart så ordner det seg nok.

Er mer avslappet nå i forhold til utstyr og rom (skal jo sove hos oss en god stund, men mangler et soverom til...), men har også vært mer redd for å miste denne gangen..

Jeg venter også nr 3, og kan ikke se det helt for meg. Var ikke planlagt, så tenker det er derfor. Har litt klær og bilstol klart, men ingenting annet! Er skikkelig uvirkelig og har vært det hele tiden... blir stressa over at jeg liksom ikke «skjønner» at det kommer en baby snart, selv om det kjennes veldig godt på kroppen!

Back
Topp