Når man tar solarium..

~StRaToS~

Forumet er livet
Må man vende på seg eller kan man bare ligge i samem stilling hele tiden???[8|]
Og hva er det for en greie de selger på solstudio,sånn smøringsgreie for å bli brun???
Og smører men det før eller etter sol??? Og blir det bra resultat???
(er helt blond på dette her)

Åååå tuuuusen takk!!
Men hvem skal smøre meg på ryggen???[8|]

har hørt at det er lurt å bevege litt på bena, og lette litt på rumpe og armer sånn innimellom og, ellers kan det visst bli hvite flekker på kroppen, pga blodsirkelasjonen... noe sånt( en mann som eide ett solstudio sa det).

Blir jeg skikkelig brun hvis jeg tar hele tuben???[8D]
Og ja, det er et svææært speil der men det er ute i gangen men orker
ikke blotte meg liksom...[8D]

ORIGINAL: Blondy*

ORIGINAL: ~StRaToS~

Åååå tuuuusen takk!!
Men hvem skal smøre meg på ryggen???[8|]

jeg klarer d selv, bare ikke ta hele tuba.. hehe, åsså hvis d er speil der så ser du bare i det[:D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

ORIGINAL: VokserOGgror

har hørt at det er lurt å bevege litt på bena, og lette litt på rumpe og armer sånn innimellom og, ellers kan det visst bli hvite flekker på kroppen, pga blodsirkelasjonen... noe sånt( en mann som eide ett solstudio sa det).

Stemmer det ja..[:D]
Har ALLTID hvite flekker på skulderbladene jeg. Hehe

Også kalt englevinger....[:D]

Hvilken tube er det du smører deg med???
Orker ikke å ta sjansen på å smøre meg med nor
som gjør meg svidd.....[8|]

Er det bare meg som ikke for et hint av farge i solarium?[8|] Kan ta sol så mye jeg bare vil, er fortsatt likblek. Merkelig. Blir relativt fort brun i vanlig sol, så.[:-]

Må legge meg nå, men vil se flere svar i morgen når jeg våkner[8D]

Det var meg før det, men nå har det kommet en ny sol-greie der man fort blir brun.
Heter eller annet med Plus....Koster 15 kr for 4 minutter...

ORIGINAL: Orly

Er det bare meg som ikke for et hint av farge i solarium?[8|] Kan ta sol så mye jeg bare vil, er fortsatt likblek. Merkelig. Blir relativt fort brun i vanlig sol, så.[:-]

Back
Topp