Når man skal sette i hårruller...

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Hvordan skak håret være da? Håndkletørt eller helt tørt? Og burde man ha noe hårspray i før man ruller opp? Burde kanskje legge til at hprrullene er fra min bestemor og svært gamle :-P

Litt hårskum kan du bruke også halvtørt hår. Også går du med rullene til håret er helt tørt. Evt bruker føhner for at det skal gå fortere

mini_mamma skrev:
Litt hårskum kan du bruke også halvtørt hår. Også går du med rullene til håret er helt tørt. Evt bruker føhner for at det skal gå fortere

Okei, da gjør jeg det. Takk for hjelpa :-)

Jeg setter alltid hårruller i tørt hår, men jeg har i leggevann eller lignende før jeg har i rullene. Altså jeg bløter opp hver hårdel med leggevann før jeg tar det opp i rullen. Helt rent hår. 
Begynn nederst bak i nakken og jobb deg oppover. 

Labambie skrev:
Jeg setter alltid hårruller i tørt hår, men jeg har i leggevann eller lignende før jeg har i rullene. Altså jeg bløter opp hver hårdel med leggevann før jeg tar det opp i rullen. Helt rent hår. 

Ehm, og leggevann er? Noe annet jeg kan bruke da, gidder ikke å kjøpe det nå :-P TAkk for tips :-)

~Mummimamma~ skrev:

Labambie skrev:

Ehm, og leggevann er? Noe annet jeg kan bruke da, gidder ikke å kjøpe det nå :-P TAkk for tips :-)

En våt hårspray da? Ikke en med gass, men en våt. 

Labambie skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Labambie skrev:

En våt hårspray da? Ikke en med gass, men en våt. 

Nja, det kan faktisk hende jeg har en som er hønngammal :-P Hvor lenge mener du rullene skal sitte i da?

Back
Topp