Hvordan skak håret være da? Håndkletørt eller helt tørt?
Og burde man ha noe hårspray i før man ruller opp?
Burde kanskje legge til at hprrullene er fra min bestemor og svært gamle :-P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt hårskum kan du bruke også halvtørt hår. Også går du med rullene til håret er helt tørt. Evt bruker føhner for at det skal gå forteremini_mamma skrev:
Jeg setter alltid hårruller i tørt hår, men jeg har i leggevann eller lignende før jeg har i rullene. Altså jeg bløter opp hver hårdel med leggevann før jeg tar det opp i rullen. Helt rent hår.Labambie skrev:
Begynn nederst bak i nakken og jobb deg oppover.
~Mummimamma~ skrev:
Jeg setter alltid hårruller i tørt hår, men jeg har i leggevann eller lignende før jeg har i rullene. Altså jeg bløter opp hver hårdel med leggevann før jeg tar det opp i rullen. Helt rent hår.Labambie skrev:
Ehm, og leggevann er? Noe annet jeg kan bruke da, gidder ikke å kjøpe det nå :-P TAkk for tips :-)
Labambie skrev:
~Mummimamma~ skrev:
Ehm, og leggevann er? Noe annet jeg kan bruke da, gidder ikke å kjøpe det nå :-P TAkk for tips :-)
En våt hårspray da? Ikke en med gass, men en våt.