Når man skal overraske mannen...

Mamoira

Blir kjent med forumet
Og feiler totalt! Hadde spart opp penger til guttetur til mannen siden han har vært så snill med meg i disse ukene med kvalme, men da han fikk billetten sendt på sms så sa han bare "hæ? Jeg har ikke lyst å dra til Berlin!" Løp gråtende inn på badet full av gravid-hormoner.

Og jeg som ikke valgte avbestillingsforsikring... :banghead:

Åååå så kjedelig [emoji22]

Neei, det var kjedelig! Kan du ikke prøve å selge den da? Kan jo også hende han vil reise når han får tenkt seg om [emoji4]

Åh men så snilt. Hvorfor vil han ikke dra?

Åh men så snilt. Hvorfor vil han ikke dra?

Det var "feil" reisefølge :p Han som han egentlig ville reise med var opptatt til langt utpå høsten så jeg måtte velge en annen som kunne. Og da ble det visst en helt annen type tur. Litt mer stressende enn han ville ha :sorry: Ser jo problemstillingen, men håper han skulle bli glad uansett.

Det var "feil" reisefølge :p Han som han egentlig ville reise med var opptatt til langt utpå høsten så jeg måtte velge en annen som kunne. Og da ble det visst en helt annen type tur. Litt mer stressende enn han ville ha :sorry: Ser jo problemstillingen, men håper han skulle bli glad uansett.
Syns nå han burde blitt kjempetakknemlig og glad uansett jeg da.

Kanskje han bare trenger å venne seg til tanken? Jeg trives heller ikke med overraskelser, men begynner alltid å glede meg etter en stund. Fin gave! Du er kjempesnill med ham:Heartred

Hadde blitt drit sur, og drattxsmile9
selv. Med en vennindexsmile5

Back
Topp