Når man plutselig får tvillinger i magen..

Elvira

Glad i forumet
Januarhula 2014
..når merker man det? Går liksom alt i dobbel hastighet og styrke av symptomer og mage eller er det til og med mulig å ikke ha mistanke til det før ordinær UL? Har absolutt ingen mistanke om det hos meg selv, men en lurer jo liksom på om det kan ha skjedd før man får kommet seg på UL og får talt opp:-) Noen som vet?

Det er jo dette med raskt stigende HCG. Det kan jo måles med to blodprøver. Jeg har høye verdier på tester og MYE mer tidlige symptomer enn sist, så jeg har en liiiiiten mistanke.....

Det er jo dette med raskt stigende HCG. Det kan jo måles med to blodprøver. Jeg har høye verdier på tester og MYE mer tidlige symptomer enn sist, så jeg har en liiiiiten mistanke.....
spennende da!! har du tenkt på om du vil bestille tidlig ul?

spennende da!! har du tenkt på om du vil bestille tidlig ul?

Skal på UL neste tirsdag :) Ble også gravid umiddelbart etter SA, og så vidt jeg har skjønt er sjansene større da! ;) Men samtidig tenker jeg at det er jo VELDIG liten sjanse, vi må helt tilbake til en gammelonkel på min fars side for å finne nærmeste tvillinger.

Har du vært til kontroll av HcG? Er selv litt "bekymret" for det... Kom plutselig på at jeg også tenkte på dette uunder forrige svangerskap.. Har du tvillinger i familien? :-)

Sent from my LT18i using BV Forum

Her er jeg nr. 3 i arverekka. Mormor har søstre som er tvillinger. Så jeg har ganske stor sjanse for å havne som nestemann i rekka.. ;)

Forrige graviditet fikk jeg tidlig ul for å se om det var tvillinger fordi min mormor er tvilling og min tante og onkel er tvillinger. Denne gangen har jo hcg steget fort og jeg har også mye mer symptomer allerede, magen syns litt også allerede... Tror jeg må få bestilt tidlig ul igjen jeg :)

Jeg har ei venninne som fikk tvillinger for et par år siden. Hun ante ikke at det var to der, selv om hun synes kanskje hun var blitt veldig stor veldig fort :) Hun hadde ikke merket noe utenom det, men jeg tenker at det sikkert er forskjellig fra person til person.
To bebiser er så klart koselig, men jeg trenger ikke mer enn èn:-)

Forrige graviditet fikk jeg tidlig ul for å se om det var tvillinger fordi min mormor er tvilling og min tante og onkel er tvillinger. Denne gangen har jo hcg steget fort og jeg har også mye mer symptomer allerede, magen syns litt også allerede... Tror jeg må få bestilt tidlig ul igjen jeg :)
om du fikk tidlig UL på bakgrunn av det så burde vel jeg også få det med tanke på at mamma og de var 7 søsken og det var 3 tvillingpar blant dem bl.a mamma... nå er det mest pga den sa'en jeg hadde jeg ønsker det da men...
spørs om jeg må bestille meg legetime litt tidligere enn jeg hadde tenkt hehe

om du fikk tidlig UL på bakgrunn av det så burde vel jeg også få det med tanke på at mamma og de var 7 søsken og det var 3 tvillingpar blant dem bl.a mamma... nå er det mest pga den sa'en jeg hadde jeg ønsker det da men...
spørs om jeg må bestille meg legetime litt tidligere enn jeg hadde tenkt hehe
Ja, jeg fikk nå hvertfall det uten noe som helst mas... Er jo bare å spørre det :)

ja jeg får gjøre det :-)

Back
Topp