Når man nyser

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Og smertene bare kommer kastet over deg. Det er så vondt at man bare detter sammen i fosterstilling. Noen ganger lurer jeg på om de smertene kan være forenelig med liv altså :-)

Flere som opplever det samme?

Å nyse er forferdelig vondt til tider :/ men helt normalt, har vært sånn med de to første også :)

Mja, noe. I begynnelsen en del ligamentsmerter som tok helt av når jeg nøs eller bare hostet. Det strammer ordentlig ganske langt nede i magen. Er det noe av det samme du kjenner? Disse smertene har jeg fremdeles.

Men om det er noen andre typer smerter du har, eller du bare er usikker, så er det kanskje lurt å ta en telefon til jordmor eller lege og få ta en sjekke? alle graviditeter er jo forskjellige..

Jeg og får vondt når jeg nyser. Jeg bøyer meg fremover når jeg nyser og det hjelper mye asså. :)

Får ganske vondt når jeg nyser. For noen dager siden nøys jeg mens jeg kjørte bil og det var grusomt. Nesten så jeg kjørte av vegen..

Samme her :p ubehagelig og vondt, men kortvarig heldigvis.

Jeg synes det hjelper å legge en fast hånd over symfysen når jeg nyser. Men mulig det bare er placeboeffekt, er det noen andre som synes det hjelper?

Jeg synes det hjelper å legge en fast hånd over symfysen når jeg nyser. Men mulig det bare er placeboeffekt, er det noen andre som synes det hjelper?
Så lenge placeboeffekten funker så er det bra. Jeg gjør det samme, og bøyer meg, hjelper noem ganger og andre ganger ikke [emoji23]

Nyser sikert 5-6 ganger i løpet av dagen og kryper like godt sammen hver gang og uffer meg i etterkant. Kjæresten ler like godt hver gang :laughing002

Back
Topp