når man mååå vente til gyn timen.....

Bella4891

Blir kjent med forumet
Vil jo vite nå om jeg forsatt er gravid eller om jeg mistet..
Aldri hatt så klare tester hjemme før å det var dagen jeg fikk litt blod men mest brunt utflod..
Pratet med gyn men måå vente til 22.1 da var hun her først... hun tvilte at jeg hadde mistet pga mest utflod og lite blod....
Om ikke jeg er gravid skal jeg starte med hormoner...
Ventet til å fra i de siste 12 årene så er klar nå :nailbiting:xsmile7
 
Håper inderlig mye at du får positive nyheter :Heartbigred
 
Fikk positiv strek i morres også.. så håper bare sterkt.
Men må forberede mæ på det værste..

Vil bare ønske deg lykke til ♡ Jeg blødde mye, mensen blødninger, i én uke i mitt første svangerskap og det barnet er i dag snart 13 år :) Og du skriver jo at du "bare" har hatt små blødninger og utflod så det er jo ett godt tegn vil jeg tro da :)
 
Lykke til :Heartred Skjønner det føles ut som en evighet å vente. Håper du får gode nyheter, og kan se fram til et friskt svangerskap videre :)
 
Vil jo vite nå om jeg forsatt er gravid eller om jeg mistet..
Aldri hatt så klare tester hjemme før å det var dagen jeg fikk litt blod men mest brunt utflod..
Pratet med gyn men måå vente til 22.1 da var hun her først... hun tvilte at jeg hadde mistet pga mest utflod og lite blod....
Om ikke jeg er gravid skal jeg starte med hormoner...
Ventet til å fra i de siste 12 årene så er klar nå :nailbiting:xsmile7

Jeg hadde en del brun utflod i uke 6, men det gikk bra :)

Håper på gode nyheter for deg :happy:
 
Takk alle, var veldig lite blod mest brunt eller helt lyst blod.. så håper det beste. Men tenker nå at når jeg endelig ble gravid satser jeg på at det blir jeg da igjen :Heartred
 
Jeg blødde mye friskt blod og hadde livmorkramper (lik sterke mensensmerter) gjennom første trimester og litt ut i andre trimester med førstemann. Vi fant aldri ut hva det var, men han er tre år nå, så det kan gå fint selv med blødninger! Lykke til!
 
Kan du eventuelt skaffe deg privat time til ultralyd? Må betale selv da.

Forresten så fikk jeg komme inn til akutt time med UL på kvinneklinikken da jeg var 5-6 uker på vei grunnet blødning. Ringte de på sykehuset og de var så grei at jeg fikk komme inn. Heldigvis stod alt bra til den gang.
 
Kan du eventuelt skaffe deg privat time til ultralyd? Må betale selv da.

Forresten så fikk jeg komme inn til akutt time med UL på kvinneklinikken da jeg var 5-6 uker på vei grunnet blødning. Ringte de på sykehuset og de var så grei at jeg fikk komme inn. Heldigvis stod alt bra til den gang.

Hei, har ikke mulighet her for privat time på klinikk.
Må enten ta fly eller kjøre minst 7t.. bor langt oppi nord.. men fikk gyn time 22 så satser jeg klarer å vente ;)
 
Kjenner litt smerter om jeg løfter tungt, trener så blir mye bevegelser oppi i bekkene, merket det også i bassenget i dag..
Akkurat som det er noe der.. helt rart.. klarer jo ikke huske om jeg hadde det sist siden det er 12 år siden....
 
Time hos de 23.1 så må nok vente. Å må ha time før man får tatt de prøvene.

Sorry men jeg blir barre provosert over kor du skal gå og vente på noe som er så vondt ut fra mine opplevelser. Jeg slipper fort inn når jeg sier blod.

Får håpe krysser det går bra
 
Det er lenge å gå uten å vite, krysser fingrene for at det går bra
 
Måtte ta test i dag å.. fortsatt gravid på den..
Ja er lenge å vente men klarer det nok..telle ned dager ;)
 
Back
Topp