Når man laster ned en app..

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Når man har funnet den appen man vil ha og trykker på last ned så kommer det opp noe som heter tillatelser og der står det.

Telefonsamtaler
Les telefonstatus og ID

Din plassering
Grov (nettverksbasert) plassering

Din personlige informasjon
Legg til eller endre kalenderhendelser og send e-post til gjester +++

Nettverkskommuniakasjon
Full tilgang til internett

Hva vil dette si?
Får de jeg laster appen ned av tilgang til dette, for det er jeg jo ikke interesert i 

Nobody?

Tør ikke laste ned apper nå jeg :P

ja det stemmer nok det.. men tror ikke det er noen av de som faktisk sitter å ser igjennom alle telefonene til alle som ar lasta den ned.. Aner ikke hvorfor de skal ha rettigheter til samtaler osv, ser ikke for meg hva de skal brukes til :p

jeg laster ned uansett.. Kanskje litt dumt, men har aldri hørt om noen som har fått problemer med det i ettertid :)

maggie91 skrev:
ja det stemmer nok det.. men tror ikke det er noen av de som faktisk sitter å ser igjennom alle telefonene til alle som ar lasta den ned.. Aner ikke hvorfor de skal ha rettigheter til samtaler osv, ser ikke for meg hva de skal brukes til :p

jeg laster ned uansett.. Kanskje litt dumt, men har aldri hørt om noen som har fått problemer med det i ettertid :)

Nei, regner jo ikke med at de gjør det, men liker ikke at de har tilgang til det...

Flere som vet hva de kan bruke dette til?

Back
Topp