¤Woolfmother¤
Forumet er livet
etter at man har bakt eget brød i over en uke, så kjenner man hvor utrolig søtt det brødet er!!! Det har jeg virkelig aldri tenkt på før...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke hjemmelaga brød smaker godt jeg. Mulig jeg bare ikke får de til, men jo grovere de er jo kortere holdbarhet.. Tips mottas! Oppskrifter også.Labambie skrev:
Senator Malin skrev:
Jeg synes ikke hjemmelaga brød smaker godt jeg. Mulig jeg bare ikke får de til, men jo grovere de er jo kortere holdbarhet.. Tips mottas! Oppskrifter også.Labambie skrev:
Samme her.. Er ikke bare at jeg ikke klarer det, men synes ikke andre sine hjemmelagede brød er gode heller :P
De brødene jeg baker inneholder kun rugmel, sammalt hvete og litt hvetemel (hvetemel fordi jeg ikke finner noen oppskrifter uten) Jeg syns de smaker mye bedre enn de jeg kjøper på butikken, og de holder to dager ca. Så da holder de kanskje litt lenger, men det er skjelden vi ikke har spist opp brødet i løpet av to dager her i huset da...¤Woolfmother¤ skrev:
Labambie: jeg kan sende deg en oppskrift på et som jeg syns er kjempegodt :)
Lenge leve kjøpt, spør du meg. :)©Smartass skrev:
Lenge leve kjøpt, spør du meg. :)©Smartass skrev: