Når man jobber som elektriker (dere som gjør eller har menn som gjør)

Cornelia88

Andre møte med forumet
Er dette kun dagtid arbeid ?
Hvordan er det egentlig?
Godt betalt?
Trives de?
Driver de på selv, eller ansatt for noen?

Cornelia88 skrev:
Er dette kun dagtid arbeid ?
Hvordan er det egentlig?
Godt betalt?
Trives de?
Driver de på selv, eller ansatt for noen?

Min mann svarer: Både og...på alt ;))

Er dette kun dagtid arbeid ?  Mest, men han jobber litt overtid innimellom. Vil man ikke slipper man som regel unna.

Hvordan er det egentlig? Virker som det er greit. litt usikker på hva du mener med spm :)

Godt betalt? Ja.
Trives de? Virker som mannen stortrives :D

Driver de på selv, eller ansatt for noen? Han er ansatt. Må ha mye mer enn bare vgs elektriker for å kunne drive selv :)

Stort sett 7.-15.30.. Men endel overtid, og kjentfolk som ofte trenger hjelp med ting :p

Han stortrives, så det er vel bra da.. :)

Ganske godt betalt

Ansatt i firma

Elisabeth ! skrev:

Cornelia88 skrev:
Er dette kun dagtid arbeid ? Hovedsakelig dagtid der han jobber - 7-16 - men mye overtid og helgejobbing og.
Hvordan er det egentlig? Tydeligvis moro, han stortrives.
Godt betalt? Ja - firmaet han jobber i ligger en del over andre firmaer på timeslønna - så han tjener godt. :)
Trives de? Veldig.
Driver de på selv, eller ansatt for noen? Ansatt i firma.

Ja, kjenner jeg er litt glad for at min sambo sluttet i det firmaet. Din mann og min sambo jobbet i samme firma før.. Det ble ofte lange dager og mye helge jobbing.. Men lønna der er jo veldig bra da, og de er flinke med firmaturer :) :) De var i hvertfall.. Vet ikke hvordan det er nå siden de ble kjøpt opp...??

Cornelia88 skrev:
Er dette kun dagtid arbeid ? Det er kun dagtid, de lager alle avtaler med kunder selv så de styrer det meste av arbeidstiden selv. Det er veldig deilig for oss begge for da er det aldri noe problem med levering og henting i bhg og skole.