Snoflak
Elsker forumet
Jeg er konisert 2 ganger pga grad 3 celleforandringer, kirurgen sa jeg ikke har mer livmorhals igjen.. Jeg blir fulgt opp av spesialist i gynnekologi å fødehjelp dette svangerskapet... Jeg hadde nesten forventet å bli sydd igjen men da jeg var inne hos ham sist sa han at han ikke ville sy igjen livmorhalsen fordi det er ett omfattende ingrep å at det i seg selv kan provosere frem abort å skade vevet i livmoren.. Så han sa at i disse tilfellene er man ofte etterpåklok å at vi skal "se hvordan det går".. Jeg kjenner dette stresser meg veldig.. Har dere noe erfaring eller tips innen denne problemstillingen ?
Jeg er for tiden sykemeldt pga kvalme å oppkast å fordi jeg blør ved løft eller dersom jeg går en tur.. Jeg er mekaniker i olje industrien så jeg har en svært tung jobb.. Har veldig lust å jobbe litt men vil ikke risikere å miste barnet..
Jeg er for tiden sykemeldt pga kvalme å oppkast å fordi jeg blør ved løft eller dersom jeg går en tur.. Jeg er mekaniker i olje industrien så jeg har en svært tung jobb.. Har veldig lust å jobbe litt men vil ikke risikere å miste barnet..