stjerneskuddet
Forelsket i forumet
.. tror dere en clear blue med ukeindikator vil vise positiv dagen etterpå da? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk negativ billigstrimmel i dag, og positiv clear blue digital. Hadde drømt at jeg testet positivt med en digital, så tok en strimmel når jeg stod opp. Det kom en kjempesvak strek etter tiden var gått ut. Så tok en digital, og holdt på å gå i bakken når den viste gravid 1-2, var sikker på den kom til å bli negativ!Superlilje skrev:
stjerneskuddet skrev:
Jeg fikk negativ billigstrimmel i dag, og positiv clear blue digital. Hadde drømt at jeg testet positivt med en digital, så tok en strimmel når jeg stod opp. Det kom en kjempesvak strek etter tiden var gått ut. Så tok en digital, og holdt på å gå i bakken når den viste gravid 1-2, var sikker på den kom til å bli negativ!Superlilje skrev:
Oii :D Ja det står jo at den kan brukes fra 4 dager før IKM, men med 99% sikkert dagen man venter IKM. Tisser i en beholder og tar først en strimmel imorgen, er den mer klar enn idag, tar jeg den digitale ;)