Når man har fått svak positiv strimmeltest..

Mulig det.
Hvor langt i syklussen er du?
Jeg testa i tre dager svakt positiv på disse strimlene før jeg turde å ta en digital ukesindikator.
Da viste den 2-3 uker :)
Jeg var da 1-2 dager over ikm etter egne beregninger, mens kalkulatoren sa jeg hadde ikm den dagen jeg testa med den digitale.

Jeg er tre dager over IKM. Utrolig nedtur om den viser ikke gravid. Men syklusen min er MEGA stabil og får ALLTID mens på dagen, nesten på sekundet til samme tid. Så noe merkelig er det :) Og strimmelen ble positiv idag. Men negativ på lørdag.

Noen produserer hcg senere enn andre. Cb digital trenger mer hcg enn billigtester, så jeg ville ventet et par dager. Lykke til! Jeg heier på deg :)

Jeg vil tro det er en sjans den kan bli positiv, men jeg hadde tatt en strimmel til i morgen, så den digitale i over i morgen ;)
Lykke til med testinga :)

Okey, prøver først en strimmel, viss den blir mye klarere så tar jeg den digitale imorgen. Er skrekkelig lenge å vente dette. Hehe :p

Jeg fikk negativ billigstrimmel i dag, og positiv clear blue digital. Hadde drømt at jeg testet positivt med en digital, så tok en strimmel når jeg stod opp. Det kom en kjempesvak strek etter tiden var gått ut. Så tok en digital, og holdt på å gå i bakken når den viste gravid 1-2, var sikker på den kom til å bli negativ!

Superlilje skrev:
Jeg fikk negativ billigstrimmel i dag, og positiv clear blue digital. Hadde drømt at jeg testet positivt med en digital, så tok en strimmel når jeg stod opp. Det kom en kjempesvak strek etter tiden var gått ut. Så tok en digital, og holdt på å gå i bakken når den viste gravid 1-2, var sikker på den kom til å bli negativ!

Oii :D Ja det står jo at den kan brukes fra 4 dager før IKM, men med 99% sikkert dagen man venter IKM. Tisser i en beholder og tar først en strimmel imorgen, er den mer klar enn idag, tar jeg den digitale ;)

stjerneskuddet skrev:

Superlilje skrev:

Oii :D Ja det står jo at den kan brukes fra 4 dager før IKM, men med 99% sikkert dagen man venter IKM. Tisser i en beholder og tar først en strimmel imorgen, er den mer klar enn idag, tar jeg den digitale ;)

Jeg er på IKM dagen i dag da :)

Back
Topp