Når man har bekken løsning

beate82

Betatt av forumet
,å går til legen,hva gjør han??har blidt så ille nå at jeg må holde meg langs veggen omtrent.Legen får jo ikke gjort så mye...

Da jeg fikk bekkenløsning så fikk en en sykemelding med en eneste gang og ble henvist til fysioterepaut. Etterhvert så ville jeg prøve å jobbe litt, men ble mye dårligere av det så jeg fikk lenger lov til å jobbe av verken legen eller fysioterepauten!! Så dra til legen og fortell hvordan du har det, kan hende det hjelper å få massasje og lære seg noen øvelser [:D] Lykke til [:)]

Da jeg ga beskjed til legen om bekkenløsning, gjorde han ikke en dritt! Sa bare at det var helt normalt... [:'(]

same her,eg fikk ikkje fysio heller,men eg var komt gansse langt da-kan jo vere det som gjor at eg ikkje fikk behandling! men eg vart sjmledt dels pga det!

Jeg har fått henvisning til fysio, men har ikke klart å rote meg dit enda...

Legen bare kjente litt på meg, Og hørte hvordan det var, Såh gikk hun rett og skrev ut ei 100 % Sykemelding til meg....

[:D]

Legen min løftet bare på skuldrene og sa at det er helt normalt.
Nå har jeg selv bedt om henvisning til fysio.

grr..blir så irritert når jeg hører om sløve leger. Bytt! Bytt! Bytt! Hvis dere har mulighet. Vi skal ikke finne oss i arbleids leie leger..fastelegen kan man jo bytte to ganger i året

Irene

jeg har hatt litt vondt i korsryggen, og ble sendt rett til fysoterapaut...-men har ikke fått time ennå..
Skal dit i midten av mai...

Back
Topp