Når man fullammer

MiaDenPia

Elsker forumet
Småen er 5 dager gammel og jeg fullammer... kan jeg i ett en gangs tilfelle gi flaske?

Eller er det for tidlig
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ka med å pumpe deg og så gje det på flaske ? Om du vil gje mme på flaske må du være forsiktig med å gje for mykje pga magevondt og forstoppelse .. Mange gode råd på ammehjelpen , anbefaler deg å gå inn det ;)

Småen er 5 dager gammel og jeg fullammer... kan jeg i ett en gangs tilfelle gi flaske?

Eller er det for tidlig
Ville ventet med å gi flaske til ammingen er kommer ordentlig i gang. Jeg var ikke klar for å g flaske når mini var 5 dager..for vi var ikke kommet i rutine med ammingen enda.

Våkna mitt i ørska av mini... uten å tenke meg om blanda jeg litt nan, har tidligere gitt fra kopp, men var så trøtt...
Så blei flaska da gitt... men tror ikke jeg bør gi flaske igjen,;så han ikke blir suge forvirra

Tenkte i utg pnkt på hvis man må vekk noen timer... bare eng tilf.

Jeg har ikke gitt vesla mme enda-fordi vi ikke har hatt behov. Og jeg gir glatt mme på flaske om jeg er borte. Gidder ikke styre med pumping, produksjonsøkning, "har jeg nok, hvor mye trenger hun" etc. Med fullammebarn aner man jo ikke hvor mye de trenger?!!!? Førstemann styrte jeg med det de første gangene jeg var borte... Men resignerte:-D til andremann (og nå) har jeg ikke pumpe engang. Blir folk av mmebarn også, så kan umulig nøde om barna får det innimellom!!

Her blir det snart kjøpt inn tenker jeg... Så har vi om jeg plutselig er ute når ho må ha mat.

Her har vi å kjøpt inn, men blir de ikke forvirret hvis man gir flaske?

Her har vi å kjøpt inn, men blir de ikke forvirret hvis man gir flaske?

Altså, ville være sikker på at ammingen var skikkelig på plass, men så ser jeg ingen grunn for det?! Begge mine har fått mme på flaske inimellom .og har tatt puppen like godt fordet. Største problemet har vært at de egentlig ikke har villet ha mme/flaske når det går litt tid mellom. Men altså: barn sulter ikke ihjel. Barnepasser får tåle litt hyl-de spiser når de er sultne nok!!!

Back
Topp