Når man er gravid med nr2...

mon_83

Flørter med forumet
får man fortere mage da? gleder meg til tidlig ul for å se at alt er bra. pluss at det skal bli godt å komme over 12. uka. jeg har dessverre nesten 20kg for mye og føler jeg kan se ut som at jeg er fire mnd på vei allerede. med er det sånn at man få fortere mage m nr 2? gleder meg til å vise stolt fram gravid mage igjen :)

De sier man får fortere mage med nr2, men jeg har bare en fra før så har ikke noe fasit men jeg håper på det :p Jeg har også en del kilo for mye, og er vannivittig oppblåst så jeg går i store klær for å ikke få uønsket oppmerksomhet ;) Gleder meg til det ordentlige babymagen kommer slik at jeg kan være stolt av den :D

Det er veldig mange som sier vi får fortere mage med nr 2, men om det stemmer for alle er vel relativt. Jeg fikk mage tidlig første gang og la også på meg de fleste av kg de første 4 mnd, og nesten ingenting på slutten - så det blir veldig spennende å se hva som skjer denne gangen. Har bestemt meg for å være mye mer aktiv i dette svangerskapet om det lar seg gjøre. Var døgnkvalmen de første 6 mnd sist, så jeg håper jeg slipper denne gangen. so far so good - er snart 6 uker på vei og da hadde jeg allerede vært dårlig i 2 uker sist.
Håper jeg ikke legger så mye på meg, er i dag like tung som jeg var når jeg var høygravid sist (har vært hjertesyk og la på meg en del av medisiner, som jeg nå endelig har sluttet med og er blitt erklært hjertefrisk, men har mange kg igjen til normalvekt). La på meg 14 kg sist og håper det ikke blir så mye mer denne gang.

Lykke til alle sammen, skal bli gøy når gravid magene kommer.

de sier så! ikke lagt så mye merke til det, men! syns ike jeg har stærre mage nå enn samme tid sist!
men nå veier jeg 7 kilo mindre en det jeg gjorde på samme tid sist og da så det kan jo ha noe å si

takk for svar :) jeg veier nesten 10kg mer nå enn sist jeg ble gravid. så nå må jeg passe på å tenke mer på mosjon og hva som forsvinner inn i munnen. men gleder meg til gravidmagen og det å kjenne liv igjen :)

Man får fortere mage med nr 2 fordi magemusklene ofte er slappere etter man har født et barn. Så livmorhalsen klarer raskere å vokse ut ;) Hilsen en som sniker litt, har muligens hatt en kjemisk graviditet så har fått negative tester, men fortsatt ingen mensen, så sniker hos dere :)

Back
Topp