PrinsessaMi
Gift med forumet
...i folkeregisteret, endres den ikke hos alle offentlige kontorer automatisk da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *naftaline*
jepp, foruten hos Posten. Dama på likningskontoret sa til meg at "alle andre vil leke med oss, bare ikke posten!" [:D][:D]
ORIGINAL: PrinsessaMi
jepp, foruten hos Posten. Dama på likningskontoret sa til meg at "alle andre vil leke med oss, bare ikke posten!" [:D][:D]
Syns bare det er så rart. Er et halvt års siden jeg meldte fra. Så kommer svar ang bhg plass til feil adresse og jeg får det etter at fristen for svar har gått ut.... Håper ho får plassen sin likevel... Må ringe i morgen tenker jeg... Irriterende...
ORIGINAL: høstbebis10
ORIGINAL: PrinsessaMi
Syns bare det er så rart. Er et halvt års siden jeg meldte fra. Så kommer svar ang bhg plass til feil adresse og jeg får det etter at fristen for svar har gått ut.... Håper ho får plassen sin likevel... Må ringe i morgen tenker jeg... Irriterende...
men har du ikke skrevet den nye adressa på søknaden da?
ORIGINAL: hissigproppen
Hvorfor ikke bare gi beskjed selv om adresseendringen?