Når man endrer adresse...

jepp, foruten hos Posten. Dama på likningskontoret sa til meg at "alle andre vil leke med oss, bare ikke posten!" [:D][:D]

Jo![:)]

ORIGINAL: *naftaline*

jepp, foruten hos Posten. Dama på likningskontoret sa til meg at "alle andre vil leke med oss, bare ikke posten!" [:D][:D]

Syns bare det er så rart. Er et halvt års siden jeg meldte fra. Så kommer svar ang bhg plass til feil adresse og jeg får det etter at fristen for svar har gått ut.... Håper ho får plassen sin likevel... Må ringe i morgen tenker jeg... Irriterende...

Det er selskaper, kommunen og de forskjellige etatene som er ansvarlig for å oppdatere seg gjennom folkeregisteret.. Ikke alle er like flinke... Vi flytta i oktober fortsatt kommer det post til vår gamle adresse..

min erfaring med 3 bhg-kontorer i ulike kommuner, er at ingen av de oppdaterer registerne sine.. så jeg har måttet endre selv

Vi får fortsatt post til de vi kjøpte huset av, for 5 år siden... Og det er fra NAV og sånt oxo...

Hvorfor ikke bare gi beskjed selv om adresseendringen?

ORIGINAL: PrinsessaMi

Syns bare det er så rart. Er et halvt års siden jeg meldte fra. Så kommer svar ang bhg plass til feil adresse og jeg får det etter at fristen for svar har gått ut.... Håper ho får plassen sin likevel... Må ringe i morgen tenker jeg... Irriterende...

men har du ikke skrevet den nye adressa på søknaden da?

ORIGINAL: høstbebis10

ORIGINAL: PrinsessaMi

men har du ikke skrevet den nye adressa på søknaden da?

Var ingen spm om å fylle ut adresse. Gjorde det på nett...

ORIGINAL: hissigproppen

Hvorfor ikke bare gi beskjed selv om adresseendringen?

Gjør det nå når jeg sender bekreftelsen på bhg plassen.

De gangene jeg har flyttet har jeg i tillegg sendt mail til de jeg får post av. Har fungert veldig godt!

Back
Topp