Når mamma...

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
ligger hjemme med omgangssyken er det gull verdt å vite at gullungen koser seg hos bestemor!
Kjenner jeg savner alle lydene og all tullingen hennes, men er man syk så er man syk :-(
ImageUploadedByBV Forum1406129114.713673.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God bedring til deg.:) Ikke kjekt å være syk.. Ser ut som jenten din koser seg.!
 
Så søt hun er:) god bedring til deg


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
så skjønn:) Tror det er det samme som jeg har fått, ligger rett ut på sofaen , var helt fin i går , men idag morges var jeg skikkelig uggen og ingen matlyst

god bedring til deg

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
så skjønn:) Tror det er det samme som jeg har fått, ligger rett ut på sofaen , var helt fin i går , men idag morges var jeg skikkelig uggen og ingen matlyst

god bedring til deg

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Huff! Håper virkelig ikke det er det du har fått.. Det er noe herk! Håper du slipper unna det verste :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var i kontakt med legen tidligere idag og han sa det var mye sannsynlig att det var det det var , våkna kl 05 og har flydd på toalettet etter det

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har bare drukket vann / farris og spist noen salte kjeks , dvs følte meg bedre inntil jeg spiste de salte kjeksene

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ser ut som jeg slapp unna det verste for er mye bedre idag men nå ser det ut til att ungene har fått det... ligger som slakt begge 2 ... god bedring , håper du og slapp unna det verste

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har bare drukket vann / farris og spist noen salte kjeks , dvs følte meg bedre inntil jeg spiste de salte kjeksene

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ser ut som jeg slapp unna det verste for er mye bedre idag men nå ser det ut til att ungene har fått det... ligger som slakt begge 2 ... god bedring , håper du og slapp unna det verste :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app


Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ser ut som jeg slapp unna det verste for er mye bedre idag men nå ser det ut til att ungene har fått det... ligger som slakt begge 2 ... god bedring , håper du og slapp unna det verste

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Off! Godt det gikk så fort over. Håper ungene også slipper lett unna :) god bedring til dem!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp