Når mamma tisser....

hehe... ups da[8D]

heheheh her mangler vi bare p.... kom vist tilbake litt fortidlig... Får du satt de på igjen eller trenger du nytt tastatur?

Her mangler vi kun Enter-knappen... [&:]

ORIGINAL: Fred på jorda!*vink*

Her mangler vi kun Enter-knappen... [&:]

hehe...samme her....

ORIGINAL: nancy drew

heheheh her mangler vi bare p.... kom vist tilbake litt fortidlig... Får du satt de på igjen eller trenger du nytt tastatur?

Mellomromstasten er totaltskadd...[8|][8|] så jeg tok Q som jeg ikke trykker på så ofte og satte det der melomromstasten er enn så lenge..

Regner med at jeg stikker ned på apple og får tak i en ny tast, de andre tastene fikk jeg satt på.

ORIGINAL: satine

shit altså [&:] unger [:D]

ORIGINAL: Apeloffen

hehe... ups da[8D]

Hehe, sliter med samme problemet her[&:] Har heldigvis fått fiksa de fleste utenom den over CapsLock (Husker ikke hva den heter[:D])

ORIGINAL: talata

Hahahaha[:D]
Her mangler jeg 'page down', 'n', og en til(den helt nede i venstre hjørne[8D][8D]

utrolig kjedelig.

har skjedd her noen ganger, men heldigvis har jeg en god forsikring hos dell, så de kommer på døren til meg og setter på ett nytt tastatur[:D]

Tror du har en liten en som prøver å si noe jeg....[;)]

hihi [;)] spennende sikkert [8D]

ORIGINAL: Onde Tammis

Og derfor klasker jeg bestandig igjen lokket på pcen når jeg ikke bruker den. Men jeg lærte på den harde måten da..

... og hva gjør man når ungen får opp lokket[:-] hehe...[:D]

Oii da!! [:-] Setter den alltid langt inn på kjøkkenbenken jeg om jeg skal gå fra datan [8D]
Alle knapper sitter på her!

De kunne bare prøve seg på noe slikt her hjemme så hadde det blitt månelyst!!! Lukker igjen pcen ejg når jeg går fra den og ungene er i farta...

Back
Topp