Når mamma sitter for mye på BV....

hæppi28

Glad i forumet
......da velter mini ei svær ikea-stålampe så plastskjermen sprekker og er helt rullet inn i ledningen til laderen til pc-en min slik at den er riiimelig stram rundt halsen.........

off, må nok bli litt mindre pc-tid og mer tid til å følge med på lille trille som åler raskere og raskere.

(her en dagen kom hun inn på badet og lekte med do-kosten også.... )

Hehe! Ja nå er det bare å følge med enda mer! Merker det selv også, han lå å gnagde på en plante istad. Ikke så lurt kanskje:)

haha Julian ålte seg bort og beit meg i store-tåa her en dag:"mamma-skru av PCeeen...

Og når eg sto å trena 30 days shred ålte han seg bort å skrudde av dvden...

nok er nok

(prøve å begrense meg litt, å ikkje være pålogga HEILE døgnet)

Bv-tida må nok begrenses bittelitt ja......gikk helt greit før, da rullet hun rundt og låg og studerte en leke el. men nå er det utforsking av hele leiligheten. hun er begynt å suge på sko som står i gangen også....og lagt sin elsk på ledninger og lamellene.....

MEN jeg har vært flink pike i dag da, og satt såpene opp i kjøkkenskapet istedetfor å ha dem nede i skapet under vasken. og det før hun har lært seg å åpne skaper. kjenner meg fornøyd med det [8D]

Huff jaaa :p Oliver har også lekt med dokosten mens jeg hang opp klær i gangen, veltet lampa på stua og dratt med seg klesstativet inn på soverommet :p

Føler jeg passer på og kan se han så og si overalt i leiligheta, men noen ganger er han litt for rask...

Back
Topp