Når møter dere jordmor?

Felicia

Andre møte med forumet
Jeg var til lege rundt uke 7, for å ta blodprøver og motta helsekort for gravide. Denne legen var en vikar, og stresset seg gjennom timen.

Når jeg er i dialog med andre så snakker de om et godt og tett forhold til jordmor. At de ringer og tar kontakt over en lav sko, og har regelmessige møter med jordmor. Fra hvilken uke tar dere kontakt med jordmor, og hvilke uker er dere til jordmor?

Sålangt har jeg ikke kontaktet jordmor, og venter for tiden på TUL. Er det naturlig å møte jordmor mellom TUL og OUL?

Hva er normalt?
 
Jeg har tatt kontakt med jordmor, og kommer kun til å få oppfølgingen min hos jordmor resten av svangerskapet. Bare å ringe med en gang :) Har fått time i september, en ukes tid før TUL.
 
Tror det bare er å kontakte helsestasjonen, så setter de opp time etter hva de tenker er fornuftig og ditt behov. Jeg har første time i uke 13. Var første ledige da jeg tok kontakt.
 
Jeg har første time hos jordmor neste uke (uke 13 for meg) :) Det er bare å ta kontakt med helsestasjonen, så setter de opp time for deg.
 
Jeg hadde første time i uke 9,og skal ikke tilbake før i uke 24 eller noe sånt,etter OUL. Trenger jeg en ekstra time kunne jeg bare ringe :)
 
Back
Topp