Når må han holde seg hjemme??

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Mannen min skal til usa på jobbtur 4 uker før termin.. Han er tilbake når det er 2 uker igjen.. Jeg sa at jeg synes det er lite greit siden det er så nærme fødsel og jeg ikke aner å som kan skje...

Men er jeg urettferdig da? er 4 uker før ok?
Hva synes dere?? (har jo aldri født før, så er ny i gamet[8|])

Jeg har nå vel 4 uker igjen til termin, og jeg har satt foten ned for mer reising på min samboer. Han reiser en del med jobben og hadde nok sin siste tur tidligere denne uken. Og helt til USA da? Syns nå det var litt langt ja. Ville protestert vilt jeg i vert fall. Man vet jo aldri når det kan skje, selv om det vel er vanlig å gå over tiden første gang, så er det jo trygt å ha samboer med.

Da skal jeg prøve å protestere vilt.. hehe..
Han vil nok ikke like det, men jeg orker ikke føde ungen helt alene..
så sånn er det...

takk jenter...

Vi ser jo her inne at det er en del som føder både 2 og 3 uker før termin, så jeg hadde nektet!!

Man vet aldri når ting skjer.. Hadde ikke likt det i det hele tatt.

samboeren min hadde ikke fått dra......
en mnd før fødselen skal han være beredt!!- sånn i tillefelle vi skulle få gutten vår før tiden [:)]

off , nej det ha kje ej likt... åsso helt t usa i tilegg då... der ha ej nok såtte foten ned!!!

jeg har ikke tenkt så mye på det, men jeg håper at mannen min har vett på å forstå at han ikke kan reise til den andre siden av jorda når jeg har noen uker igjen til termin... ikke at han ville finne på noe sånt allikevel da men...

Nei, den har ikke jeg gått med på...

Hvis han vil ta sjansen på å gå glipp av fødselen må han jo bare reise!

Jeg synes at det var ganske seint....
Fødselen kan joh egentlig starte når som helst når du er såh nært terminen din...

[:D]

mannen min skal egentlig på kurs i belgia i midten av desember,
men det er i dei tide eg går ut i perm slik at eg ba han flytte det,og det sa han at han skjønte veldig godt!
sjefen var helt ok med det,sa det var god nok grunn !!!![:D]

På termin er fra 3 uker før til 2 uker etter ul terminen. På den tiden kan jo ungen komme når som helst. Min mann hadde ikke fått dra!

Tror jeg hadde blitt litt stresset hvis mannen min reiste bort så nærme, fødselen ja...

Vil jo at han skal være med..dessuten burde han vel være redd for å gå glipp av den også!

M

Back
Topp