Når leverer bf barnet/barna tilbake??

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her har bf annenhver helg med jenta vår. Nå bor vi i samme by, så han henter i bhg fredag og leverer søndag kl 18. Da har snuppa fått middag. Synes den tiden er veldig ålreit, så slipper jeg å lage middag til henne.

Da vi bodde 1 1/2 time unna, så toget jeg annenhver fredag inn til Oslo. Han leverte henne hjem til meg på søndag. Måtte levere kl 16 uten middag, for ellers sovnet hun i bilen. Som igjen ble til at hun sovnet veldig sent på kvelden..

Men bf spør så å si hver søndag om å få levere henne tideligere og må begynner å bli litt lei av å svare på det spørsmålet. Han har henne annnehver helg og må vel være interessert i å tilbringe den tiden med henne?! Jeg synes det er veldig godt å ha søndagen til meg selv.

Hvordan gjør dere det med levering tilbake etter samvær?[:)]

Her leverer han i seks, syv tiden... han har ham fra fredag til søndag. Har fått spørsmålet her, men så lenge han ikke har en GOD grunn så synest jeg mini fortjener all den tiden med faren han kan få...

Han leverer som oftest ungene i 4-tida på søndagen. Da har de akkurat spist middag og kommer hjem til meg etter det. Bf her spør også ofte om å levere så tidlig som mulig på søndagene, og det irriterer meg grønn noen ganger. Spesielt fordi han da har samvær med dattra fra et annet forhold også som alltid blir levert i 6-tida uansett...

Her levere gutta i 15.00 tiden, syns det er for tidlig jeg, men...

Skal bf levere også? Her henter henter han snuppa annenhver fredag ettermiddag (rundt fem) og jeg henter henne søndag ettermiddag (fire-tida). Men er det egentlig meningen at bf skal levere når det er han som har hatt samværet?..

Stedattra mi ble bestandig levert til oss mellom 12 og 15 på søndager hun.
Min mening er at det er bedre å levere i rett tid så ungene får noen timer på å omstille seg.. Dumt og komme hjem til mamma i 18-19 tiden også skal de bare ha kvelds og legge seg. Dette fikk vi også anbefalt på meglingen.

Her er det 5 timers reisevei, så jeg plukker de som regel opp en time unna meg (selvom jeg har levert de på HANS dør i et helt år nå...) i 5tida, og da er de fullproppet med boller, potetgull, gotteri og brus, så da er det rett hjem og forhåpentligvis få i de litt skikkelig mat før de kvelder...

ORIGINAL: Plink

Skal bf levere også? Her henter henter han snuppa annenhver fredag ettermiddag (rundt fem) og jeg henter henne søndag ettermiddag (fire-tida). Men er det egentlig meningen at bf skal levere når det er han som har hatt samværet?..

Neida, det er jo opp til hver enkelt å komme frem til en avtale som fungerer for dem, men det legges i utgangspunktet opp til 50/50-deling av henting/levering.
Så dersom han henter fredag blir det naturlig at du henter søndag, ja.

Her har vi all overlevering gjennom barnehagen, så er ikke et aktuelt spørsmål. [:)]

ORIGINAL: Plink

Det er noe dere må bli enige om. Det er vel sagt at utgiftene til henting/bringing skal deles. I mitt tilfelle så jkører ikke bf bil, så derfor er det ofte jeg som bringer/henter.

Bf henter henne i barnehagen eller på togstasjonen når jeg drar på skolen.
han spør ofte om han kan ha henne til mandag når jeg tar toget hjem igjen, så heldigvis er det ikke noe problem lenger at han vil levere tidligere

Her henter han henne i barnehagen og leverer henne igjen i barnehagen. Det er en mye bedre løsning for jenta vår da hun ble ofte urolig og gretten når hun skulle bytte plass sånn på ettermiddagen/ kvelden. Det hender han henter eller leverer henne hos meg og da kommer hjem mellom 15-19 alt etter som men liker best å få henne hjem litt tidlig slik at hun rekker å omstille seg føre det er natta.

Egentlig leverer han Nicholas i bhg mandag morgen.Men nå som pappaen er uten førerkort en periode blir detofte til at jegmå hente påsøndag kveld. Da henter jeg i sektiden som regel. Det ender med at N sovner i bilenpå vei hjem og sent på kvelden,men det får han bare gjøre. Viktigste er at de får mest mulig tid sammen.

Her kommer ho somregel igjen ved 15 tida på søndagen noe jeg synes er grei tid! Viktig at snuppa får litt tid her før ho skal sove synes jeg[:)]

her blir de levert kl 17:00 egentlig,men det hender at de kansje ikke kommer før 18:00[:)]men det gjør egentlig ingenting...her er pappaen veldig opptatt av å ha ungene mest mulig,og det er jo helt supert!

Kl 18 henter vi de på søndagene,de er veldig trøtte,slitne å som regel sovner de begge 2.Tar litt over 1 time å kjøre.
Synes egentlig det er litt seint med kl 18,men fint at de får mer tid sammen.

ORIGINAL: **Lykkerus**

Han levere dei mandagsmorgon i bhg, so henta eg dei i bhg mandagsettermiddag. [:)]

samme her, syns det er en perfekt ordning [:)]

BF sender ofte mld om jeg kan komme å hente så tidlig som mulig søndag, så ser ut til å være et gjentagende problem[&:]. Som regel henter jeg senest 16.00 etter sterkt ønske fra BF.

Back
Topp