Når levere ut invitasjon til barnebursdag?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Vi skal ha bursdagsselskap for datteren vår sammen med jentene i bhg helga etter påske, men aner ikke når vi burde levere ut invitasjoner. Neste uke er det påske og påskeferie å de begynner ikke i bhg igjen før tirsdagen etter påske som da blir 5 dager før selskapet skal være.

Burde jeg levere ut invitasjoner allerede i morgen før ferien starter, eller vente til tirsdagen etter påske?

Det kan gå bra med tirsdag etter påske. Har dere en Facebook-gruppe eller noe? Isåfall kan du varsle om at det blir sendt ut invitasjoner den tirsdagen, men så er foreldrene forbedret på det :)

God idé som nevnt over. Blir de levert i morgen, kan invitasjonene lett bli borte eller glemt i alt påskestresset. :)

Det kan gå bra med tirsdag etter påske. Har dere en Facebook-gruppe eller noe? Isåfall kan du varsle om at det blir sendt ut invitasjoner den tirsdagen, men så er foreldrene forbedret på det :)
Nei vi har ikke Facebook-gruppe, men uansett så føler jeg det hadde blitt feil å legge det ut der også når vi kun skal invitere alle jentene på avdelingen. :-) hvis jeg leverer på tirsdagen etter påske så er jeg redd mange allerede har planer den dagen vi skal ha bursdagen at ingen kan komme.

Nei vi har ikke Facebook-gruppe, men uansett så føler jeg det hadde blitt feil å legge det ut der også når vi kun skal invitere alle jentene på avdelingen. :) hvis jeg leverer på tirsdagen etter påske så er jeg redd mange allerede har planer den dagen vi skal ha bursdagen at ingen kan komme.

Gjør det du føler deg tryggest på. Faren med å levere i morgen er at det blir glemt i påsken. Men, som du sier, faren med å vente er at noen allerede har lagt planer. Slik kommer det alltid til å være. Jeg sendte ut innbydelser 2 uker før, og fikk høre at det var aaaaltfor tidlig. Men, absolutt alle kom, så fungerte her. :) Regner med at du ber om en bekreftelse i invitasjonen, så sett fristen til etter påske. :)

Nei vi har ikke Facebook-gruppe, men uansett så føler jeg det hadde blitt feil å legge det ut der også når vi kun skal invitere alle jentene på avdelingen. :) hvis jeg leverer på tirsdagen etter påske så er jeg redd mange allerede har planer den dagen vi skal ha bursdagen at ingen kan komme.

Det er jo ikke uvanlig å kun invitere en avdeling eller kun jentene eller guttene, så det ville jeg ikke ha tenkt så mye på. Men jeg er enig med deg i at folk kan lage planer da, og siden du ikke har andre måter å varsle om det på så hadde jeg nok sendt ut invitasjon i morgen :)

Lag en messenger-gruppe med foreldrene til de inviterte og skriv info der, samt skriv at de kommer i papirform i tillegg på tirsdagen (: All bases covered!
Pleier å gjøres i bygda her i alle fall (:

Lag en messenger-gruppe med foreldrene til de inviterte og skriv info der, samt skriv at de kommer i papirform i tillegg på tirsdagen :) All bases covered!
Pleier å gjøres i bygda her i alle fall :)
Ja det er også en mulighet, men må vel være venn med de på facebook for å lage en sånn messenger-gruppe, og jeg har ingen av mødrene på facebook.

Ja det er også en mulighet, men må vel være venn med de på facebook for å lage en sånn messenger-gruppe, og jeg har ingen av mødrene på facebook.

Trenger ikke å være venn med de på fb. :)

Vi pleier gi ut to uker før besøket:)

Min gutt skal feire med en annen i barnehagen Torsdagen 25.04. Så vi leverte ut idag :happy: Glad for det, siden mange reiser vekk imorgen.

Me har facebookgruppe for klassetrinn. Me skriver bare gutter eller jente foreldre først, så sender me ut invitasjon også.

Ser nå at bhg er stengt tirsdag etter påske og første dagen blir onsdag 24.04 så da blir det til at jeg leverer de ut i morgen for ellers tror jeg det blir for kort varsel med 4 dager før. :-)

Jeg hadde nok levert ut i morgen

Back
Topp