Når legger man på seg?

Løkkamamma84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere
Når er det vanlig å begynne å legge på seg og når begynner det å synes en liten mage? Vet at dette sikkert er individuelt og forskjellig fra person til person, men bare nysgjerrig på hvor tidlig man på en måte kan begynne å se det.
Hilsen førstegangsgravid med mange rare spørsmål!

Den er normalt å legge på seg allerede nå. Og har man barn fra før, så kommer magen som regel fortere. Meeen det dr selvfølgelig individuelt :-)

Hei dere
Når er det vanlig å begynne å legge på seg og når begynner det å synes en liten mage? Vet at dette sikkert er individuelt og forskjellig fra person til person, men bare nysgjerrig på hvor tidlig man på en måte kan begynne å se det.
Hilsen førstegangsgravid med mange rare spørsmål!

Føler at jobbuniformen strammer litt allerede :P
Det henger nok sammen med at jeg er syyyykt trøtt :S prøve å få beveget meg godt men ikke alltid like lett :D

Her har jeg allerede lagt på meg :rolleyes::p Spiser som en voksen mann da, sulten konstant :p:eek:
Har fått en liten mage, men tror det er mest luft :hilarious:

Jeg var de forrige gangene mye oppblåst og la på meg fort! La på meg jevnt over hele svangerskapet, og tror det hadde fort blitt 30kg viss ikke det var for at jeg fødte for tidlig

Sist begynte jeg ikke å legge på meg før etter uke 18. :) Veldig individuelt som de over meg sier. Andregangsgravid nå.

Tror nok jeg å har lagt på meg :/ Men satser på at det roer seg litt :) Tredje barn som ventes ;)

Rundt 5-6 mnd begynte jeg å legge på meg sist, og babybumpen kom frem:)
Nå venter jeg mitt 2barn, og regner med den kanskje kommer litt tidligere denne gangen.

Jeg er veldig aktiv med høy forbrenning generelt, så håper på at magen kommer senest mulig. Rir og kjører hest nesten daglig og akter å fortsette så lenge jeg klarer ;-) men klart, skjønner at det kan komme hindringer på veien. Har sett både de som er knapt synlig langt ut i andre trimester og de det synes på tidlig,så spent ja:-)

Sist kom ikke magen før litt etter uke 20, var da jeg virkelit begynte å legge på meg og :p

Jeg begynte å se gravid ut ved 12 uker sist gang :) Det gjør jeg sikkert denne gangen også, bare pluss ekte kosefett på magen :p

Back
Topp