Når legger du deg...

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Normalt så legger vi oss rundt 21-22 i ukedagene og 23-01 i helgene.
Litt unntakstilstand for meg i eksamenstiden, da sitter jeg ofte oppe til rundt kl 2 før jeg legger meg. Synes det er så mye lettere å lese når det er stilt og rolig i huset.

Mellom 22:00 - 00:00 i ukedagene, sovner sjeldent før tolv. Ca 00:00-02:00 i helgene. Altfor glad i nettene dessverre, resulterer i trøtte morgener hver dag :p

Når jeg er trøtt eller klar for å sove.. jeg er glad i å ha kveldene for meg selv og jeg sliter med å sove. Så om jeg legger meg tidlig så står jeg ekstremt tidlig opp sånn i 4-5 tiden...

Ca kl 21.00 legger jeg meg... kanskje litt seinere når ungene sover gjennom natta...

Ca22-23 tiden i ukedagene(mini er ikke iform ikveld..) alt fra 23-01 i helgene:)

variere fra 21 til 02:p Jeg jobber ikke nå da, så det er stort sett kun for å levere i barnehagen jeg må tidlig opp:p

Ca rundt 23 tiden, men i det siste mellom 01-02 pga lillesøster nekter å sove

Ukedager mellom 09-11, helger mellom 10-12

Når jeg er trøtt. Det blir ca 23 ikke ukedagene. I helgene alt fra 22 til 01.

Står opp 04.30 om morran så er som regel i seng til 22-22.30.. I helgene varierer det veldig;) noen ganger 23 på fredag;) og gjerne 00-01 på lørdag..

Ca rundt midnatt alle dager, burde komme meg i seng litt tidligere :-P

Hva jeg ØNSKER: 21,30-22.30 på hverdager, 23-01 i helgene.
Realiteten: noen timer ++

Er i en dårlig rutine nå etter sykdom, og mye fri. Og hver dag så sier jeg at jeg skal legge meg tidlig.

Til vanlig 22-23.
Nå i permisjon blir det altfor sent..

Alt fra 22h00-02h00 om mannen er hjemme :P legger meg ellers en halvtime etter ungene er lagt..

Back
Topp