Når legger DU deg?

Sweetheart85

Elsker forumet
Ja, når legger DU deg??
Det kommer vel kanskje litt anpå om baby sover natta gjennom eller ikke, men her gjør han ikke det. Jeg legger meg mellom 22 og 23. Litt senere av og til..

je legg me å rundt ti ellve tia.. og er vakjin ett par tri fire ganger førr natta og mater[:)]

ehhh.... bør vel ikke sies høyt[8|] rundt 0200-0400

ORIGINAL: Glapia.

Gaaaaaad[8|] Natterangler du skjønner jeg[:-][:-]
Men minstemann da, er han mye våken?

ORIGINAL: Pompi

Mellom 22 og 00[:)] Burde legge meg før, men er så godt å sitte oppe etter han har sovna [8D]

kunne ikke vært mer enig[;)]

Mellom 22 og 00[:)] Burde legge meg før, men er så godt å sitte oppe etter han har sovna [8D]

same same...

tenker hele tiden - NÅ må jeg legge meg, men plutselig er klokka tolv og jeg sitter fremdeles i sofaen...

Rundt midnatt... men i det siste har jeg sitti oppe til 02:00. straffer seg neste dag [:'(] men syns det er så deilig med litt alenetid etter at jeg har lagt mini

mellom 00 og 01[:)] snuppa henge masse i puppen om natta, men jeg våkner stort sett bare for å bytte pupp[8D]

nei han sover...men elsker natten!! bla. husarbeid[8D]
ORIGINAL: Sweetheart85

ORIGINAL: Glapia.

Gaaaaaad[8|] Natterangler du skjønner jeg[:-][:-]
Men minstemann da, er han mye våken?

Heine legger seg sju.. jeg legger med 22.30! om jeg sitter oppe etter det kommer K og gir beskjed om at jeg rangler. 

Jeg LEGGER meg ca kl 12. Men jeg ligger som regel å spiller Angry Birds på tlf til i 3-4 tiden, fordi jeg aldri blir trøtt.. Lillingen sover fra 19.00 til ca 05.00-06.30, så da gir jeg mat og legger han igjen.

mellom 00 og 02...
er så godt å vær litt alene [;)]
hun sover til i 08 09 tiden så alikevel

Samme her.

Når jeg er TRØTT vel [:D]

Men blir nok sent.. Alt fra 00.00-02.00 osv.. Kommer litt ann på [:)]

legger meg mellom 22:00 og midnatt.... burde legge meg før.... men det er så godt med litt egentid på kvelden [:-]

ORIGINAL: MariaKA

same same...

tenker hele tiden - NÅ må jeg legge meg, men plutselig er klokka tolv og jeg sitter fremdeles i sofaen...

sånn er det her også. Selv om jeg er skikkelig trøtt.

Det spørs på hva jeg har på heklenåla[8D] Noen kvelder legger jeg meg 22, men har jeg noe jeg bare mååå bli ferdig med, så sitter jeg gjerne og hekler til langt på natt..[:D]

Rundt 23.. Da får vesla mat og så sover vi til hun våkner igjen rundt 07-07.30.

Back
Topp