når legger DU deg for natten?

mammamø!

Forelsket i forumet
jeg er veldig dårlig til å legge meg tidlig og skulle ønske jeg var flinkere.
så derfor lurer jeg på når dere legger dere jenter [:D]

Mellom 23 og 24. Kunne blitt flinkere, men Lillo har blitt så flink å sove, så det går greit[:)] Er helt fantastisk å ikke være så trøtt lenger[:D]

Alt etter 23 [;)]

Stemte 22, men er 2230. Opp igjen 0630.

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Mellom 23 og 24. Kunne blitt flinkere, men Lillo har blitt så flink å sove, så det går greit[:)] Er helt fantastisk å ikke være så trøtt lenger[:D]

Samme her, utrolig deilig å ikke lenger sove når han sover for å kunne få noe søvn [:D]

Oi.. her ser jeg at jeg er utrolig dårlig på å legge meg.. Kommer meg sjeldent i seng før et / to tia.. [8|]

Er VELDIG B-.menneske, og legger meg ALTFOR sent. Desverre [&:] Henger jo knapt sammen om dagen pga søvnmangel, men blir jeg flinkere å legge meg tidlig?? neida..

Legger meg senest kl 21, men nå starter jeg dagen kl 04.15 også da[8D] Så hvis jeg skal overleve uka, så må jeg legge meg til den tiden[;)]

uff....skulle absolutt lagt meg tidligere..

men klokka blir fort 23-00-01 før jeg får lagt meg...

Stemte 22, men sovner ikke da.. ligger gjerne å leser en time eller to ;) Noen kvelder kollapser jeg før da, må jo gjerne opp klokka 6 så.. + smokkedytt ørten ganger iløpet av natta[8D]

Legger meg i halv ni ni tiden, av og til til og med 8 :) Mmmm søvn!! [:D]

Her bør jeg legge meg kl 22 hvis jeg skal føle meg noenlunde opplagt dagen etterpå. Lillebror starter dagen mellom 05 og 06.. sukk..

prøver å komme meg i seng til kl 23, men er ikke alltid like lett det nei[8|][:)]

Back
Topp