Når legger dere gavene under treet?

Da jeg var liten la vi pakkene under treet lillejulaften, og så gikk vi å trippet for å åpne. I år har jeg ikke juletre pga jeg har kattunge i hus, men kanskje til neste år. Ser for meg at jeg da bryter tradisjonen og ligger under etter hvert som det er pakket inn ( om dyrene godtar det) :)
 
Lagt de under i dag :) De vet de må vente, men får åpne en pakke hver på morgen/formiddagen i morgen :)
 
Rett før de skal åpnes :)
 
Tenkte faktisk vi skulle prøve når barna har lagt seg i kveld (for første gang). Så får vi se om de må fjernes igjen. :)
 
Legger de under etter at gulvet er sveiper over i morgen. Vi har en nysgjerrig hund og to nysgjerrige katter, så regner med at de hadde blitt flerret opp hvis de blir lagt der for tidlig. :)
 
Stort sett i timene før julemiddagen, litt sånn når vi begynner å bli ferdig med å pynte oss selv og bordet osv.. :)
 
Legger de under litt før middag. Er gaver under treet fra nissen i morgen tidlig. Her kommer nissen natt til julaften. Har ikke hatt nisse på dagen når jeg var liten eller til egne barn.
 
Når treet er pyntet i kveld :) Har tidligere vært vant til å legge de under når vi står opp på julaften pga en katt som spiste papiret om natta :p
 
Egentlig lillejulaften, men i år er vi så mange samlet, og det er så mye gaver.. Så vi venter nok til i morgen så det ikke blir så fullt i stua :p
 
Normalt kvelden lillejulaften, men med to små så blir det rett før vi spiser middag julaften (ikke vits i å ødelegge stemningen med å friste små barnehender hele dagen)
 
La de under treet 21. Vi åpnet litt idag siden vi skal feire hos svigers imorgen og det blir så utrolig mange gaver og kaos hos svigers. Valgte derfor å la barna åpne litt idag, så tar vi resten imorgen :) var veldig kos!
 
Foreldrene mine legger gavene under treet etter at de har pynta det, mens jeg sover i natt :p
 
Vi pleier ikke å legge gavene under treet før på selve julaften. Men denne gangen har de allerede ligget under treet i noen dager :D
 
Når treet er oppe , så legges de under ettersom de kommer. Skal vi bort, settes de bare på et annet rom . Til vi drar og legges under treet der :)
 
Back
Topp