Når legger dere de små?

Catbar

Betatt av forumet
Jeg har lagt i 20:30 tiden, men lurer på å begynne å legge før. Er bare så redd for at hun skal våkne oftere på natta for mat om hun ikke får de siste måltidene på kvelden..
 
Her er han stup trøtt mellom 1830-1930 så blir lagt en gang i det tidsrommet. Får mat ca hver 3.time om natten ennå, men sover veldig godt frem til kl.06:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
stort sett sover hun kl.20.30.. gjerne litt før. hun har en del smådupper på dagtid så spørs når siste er på ettermiddagen. hender hun er stuuuptrøtt og sovner før. legger henne i vogn og tar henne med opp i senga når jeg legger meg. ammer da, så sover hun videre til et sted mellom kl. 4-6 før amming igjen. da henger hun en del i puppen før vi står opp i 07.30/08.00 tiden. gode netter her. hadde lagt henne i seng på kvelden, men hun våkner så fort hvis hun mister smokken før hun har ordentlig sovna,,så skal vi på en lengre utenlands reise om 14 dager, og da blir hun nok lagt i vogna en del kvelder, så vi tar innkjøringa med seng etter turen. sovner av og til i senga også så vil tro det går fint.
 
Jeg har lagt i 20:30 tiden, men lurer på å begynne å legge før. Er bare så redd for at hun skal våkne oftere på natta for mat om hun ikke får de siste måltidene på kvelden..
1900 på de største unga og som regel 1930 på babyen:)
 
Babyen våkner ikke flere ganger når jeg legger henne 1930 forresten.
 
De siste dagene har hun sovnet i armene i 18:30-19:30 tiden, så har vi måttet vekke henne for kveldsstellet og mat før legging i 20 tiden, så hun vil nok legges litt før stakars, hehe..
 
Stell og pupp rundt 1830-1900, og sovner stort sett i egen seng rundt kl.1930-2000. De siste dagene har han ikke våknet for pupp igjen da før rundt 0100-0200. Deretter rundt 0500-0600.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min er trøtt på kvelden og sovner ca 1930. Får pupp igjen ca 00 og 04 og en skvett før vi står opp kl 07.
 
Her begynner vi kveld stellet klokken 18.00, og han sovner som regel mellom 18.30 og 20.00.
Så våkner han rundt 12 og skal ha mat, så klokken 03.00 og klokken 07.00 når vi står opp :)
 
Hun har pleid å sove fra 20-20:30 til 1-2, men de siste dagene har hun våknet 23-23:30 for mat, veldig frustrerende, føler liksom det går feil vei..
 
Hun har pleid å sove fra 20-20:30 til 1-2, men de siste dagene har hun våknet 23-23:30 for mat, veldig frustrerende, føler liksom det går feil vei..

kanskje hun har et hopp i vekst.

Du kan jo prøve å tilby mat litt oftere tidligere på dagen, hvis du føler at det blir mer om natta, så får hun i seg det hun trenger?
 
kanskje hun har et hopp i vekst.

Du kan jo prøve å tilby mat litt oftere tidligere på dagen, hvis du føler at det blir mer om natta, så får hun i seg det hun trenger?
I natt har hun vært oppe hver time. Uff!
Hun spiser hver andre time på dagen, kan ikke gi oftere, da får jeg ikke tid til noe :(
 
Får pupp og spiser litt grøt i sjutida. Så skifter vi bleie og styrer også er det senga. Han sovner alt mellom 19.30 og 20.30. Av og til helt oppi 21.30. I natt våkna han ikke før 02.30, noe som er superbra, håper det fortsetter. Ellers har han våkna hver 3-4 time... ikke sover han på dagen heller :) Sover deres mye på dagtid?
 
Når våkner hun etter 19:30 da?
I natt sov hun faktisk rundt!!! fra 20 - 07!!!:D men nettene før har hun som regel våknet for melk enten i 02 tiden eller 04-05 tiden, bare en gang om natten.
 
Får pupp og spiser litt grøt i sjutida. Så skifter vi bleie og styrer også er det senga. Han sovner alt mellom 19.30 og 20.30. Av og til helt oppi 21.30. I natt våkna han ikke før 02.30, noe som er superbra, håper det fortsetter. Ellers har han våkna hver 3-4 time... ikke sover han på dagen heller :) Sover deres mye på dagtid?
Hun har flere små blunder på dagen, av og til en lengre økt. Jo bedre hun sover om natten jo lettere er det å få til gode soveøkter på dagen faktisk.
 
Back
Topp