Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Haha ja 7 til 7 liksom[&:] I følge boka ja.... Her har vi legging i 20.00 tiden, men så begynner kampen... I kveld var det 2,5 timer med hyling før han endelig sovnet... Så våkner han igjen i 24.00 tiden for pupp, så en gang til i 3-6 tiden for pupp igjen, så er det morra 8.30 tiden....
Vurderer å gå tilbake på å legge han senere på kvelden altså.... Tidligere la han seg stille og fredelig i 22.00 tiden og sov natten igjennom... Helsesøster som sa vi burde begynne å legge tidligere, men nå har vi holdt på i 4 uker og skulle tro at han skulle begynne å skjønne at det er kveld klokken 20.00[&:]
ORIGINAL: Jeiranne
får grøt kl 19 bader 19.30 får kos med en flaske (210ml) etter badingen så 1 nattasang på vei inn i senga en i senga aftenbønn så har han så å si sluknet å våkner igjen i 9-10 tiden an å til halv 11 [:D]
jeg syntes 20.00 er perfekt legge tiden får da vet jeg at det gjør ikke noe om han skulle ha behov får en 10 min lur i 5 tiden (ser det er endel som sier de sliter med å holde de oppe til 19 gjør også det om han ikke får 10 min i 5 tiden :)...)