når legger dere barna??

Hehe, lett å si at de skal sove fra 7-7 :) Her sovner mini mellom 19.30-20.00 og sover til rundt 07.00, våkner en del ganger i løpet av natta...

Victoria legges og sovne 19.00 av og til tidligare, komme ann når hu hadde den siste luren på dagen...

Hu sove til 07.30-08.30

Eg e bortskjemt for hu snudde døgnet sjøl når hu var 2-3 måneder og d tog 1-2 netter å venna hu av med maden.

Legger seg mellom 19 og 19.30. Sovner tvert, og sover til i 7-8-tida. Hun er jo småvåken eller har behov for smokk fra 6, men sovner fort igjen.

Haha ja 7 til 7 liksom[&:] I følge boka ja.... Her har vi legging i 20.00 tiden, men så begynner kampen... I kveld var det 2,5 timer med hyling før han endelig sovnet... Så våkner han igjen i 24.00 tiden for pupp, så en gang til i 3-6 tiden for pupp igjen, så er det morra 8.30 tiden....
Vurderer å gå tilbake på å legge han senere på kvelden altså.... Tidligere la han seg stille og fredelig i 22.00 tiden og sov natten igjennom... Helsesøster som sa vi burde begynne å legge tidligere, men nå har vi holdt på i 4 uker og skulle tro at han skulle begynne å skjønne at det er kveld klokken 20.00[&:]

Starter kveldsstellet halv åtte og så legger han seg ca 20... Sover hele natta til ca kl 7-8.. Noen ganger tuller han litt på kvelden da.. Våkner og skriker litt, men sovner alltid igjen. Syns det er for tidlig med sju jeg.. Da våkner han jo så tidlig. Også har jeg slitt nok for å få til leggetid i det hele tatt så er veldig fornøyd med 20. Barna er jo forskjellige også så de trenger vel forskjellig mengde søvn..

her legges hun mellom seks og halv syv. er ikke alltid hun klarer å være våken helt til halv syv, så..
Da våkner hun som regel i syv - åtte tiden [:D]

Her bades hu klokka åtte[:D]
Det er to bryst etter badet og litt kos etter det. så nærmere halv ti er det natta.
og da sover hu til 0830[;)]

får grøt kl 19 bader 19.30 får kos med en flaske (210ml) etter badingen så 1 nattasang på vei inn i senga en i senga aftenbønn så har han så å si sluknet å våkner igjen i 9-10 tiden an å til halv 11 [:D]

jeg syntes 20.00 er perfekt legge tiden får da vet jeg at det gjør ikke noe om han skulle ha behov får en 10 min lur i 5 tiden (ser det er endel som sier de sliter med å holde de oppe til 19 gjør også det om han ikke får 10 min i 5 tiden :)...)

ORIGINAL: RANDÅLF

Haha ja 7 til 7 liksom[&:] I følge boka ja.... Her har vi legging i 20.00 tiden, men så begynner kampen... I kveld var det 2,5 timer med hyling før han endelig sovnet... Så våkner han igjen i 24.00 tiden for pupp, så en gang til i 3-6 tiden for pupp igjen, så er det morra 8.30 tiden....
Vurderer å gå tilbake på å legge han senere på kvelden altså.... Tidligere la han seg stille og fredelig i 22.00 tiden og sov natten igjennom... Helsesøster som sa vi burde begynne å legge tidligere, men nå har vi holdt på i 4 uker og skulle tro at han skulle begynne å skjønne at det er kveld klokken 20.00[&:]

heheh 7-7 i følge boka ja [8D] uff, da tror j nesten j hadde gått tebke sjøl md legge tiden ass, alt for å få litt søvn, å han er jo tydeligvis ikke fornøyd med den nye tiden, hehe..

ORIGINAL: Jeiranne

får grøt kl 19 bader 19.30 får kos med en flaske (210ml) etter badingen så 1 nattasang på vei inn i senga en i senga aftenbønn så har han så å si sluknet å våkner igjen i 9-10 tiden an å til halv 11 [:D]

jeg syntes 20.00 er perfekt legge tiden får da vet jeg at det gjør ikke noe om han skulle ha behov får en 10 min lur i 5 tiden (ser det er endel som sier de sliter med å holde de oppe til 19 gjør også det om han ikke får 10 min i 5 tiden :)...)

ja her hadde han en lur fra 16-17, å bada han da kl 20.30, å natta kl 21,.. men de siste dagene nå, har han sovna kl 20, å endlig i natt sov han til halv 8 [:D] bare håper dt fortsetter

Back
Topp