når legger dere barna??

stinel

Glad i forumet
j har prøvd noen ganger nå å legge han kl 19, men da våkner han kl 12- 04, å morran kl 07 ca, mn hvis han legger seg 9, sover han som regel til 8-9 dagen etter, noen ganger våkner han 1 gang for litt melk... må j bare fortsette å prøve å legge han 7,? hs sa jo at de fint skulle klare å sove fra 7-7 nå.. :/

Mini har natt fra ca 19:00 til 06:00/07:00

Vi sliter med å drøye til 18.30-19 og da er hun dødtrøtt! Sovner tvert og våkner mellom 0 og 3 ganger for melk.

Og sover ca til 7-8

Prøver å legge ham til 19. Da pleier han å være trøtt. Kan være et problem å holde ham våken av og til.
Han våkner stort sett et sted mellom 2-5 for mat. Håper på å avvenne dette snart, da han ikke har det behovet lengre når han spiser 4 måltid med fast føde.

hun legger seg klokka 19.00 våkner i 3 tia på natta for pupp,så sover hun videre til klokka er 8...da ringer alarmen

Har lenge lagt han mellom 19.30 og 20, men den siste uka har han vært trøtt i 19-tida så vi har begynt å legge han da.
Så våkner han rundt kl. 8 [:)]

hehe. helsesøster sa det ja... vel da skal jeg ta en alvorsprat med sønnen min for han vil ikke sove fra 19.00-07.00! [:D]

vi la han kl 19.00 før, men han ville ta morgenen da kl 04.-05.00! [&:]
så vi har forskøvet leggetiden til klokken 20.30, så nå sover han til 07-08.00 på morgenen [:)]

ORIGINAL: Tonemoj

Prøver å legge ham til 19. Da pleier han å være trøtt. Kan være et problem å holde ham våken av og til.
Han våkner stort sett et sted mellom 2-5 for mat. Håper på å avvenne dette snart, da han ikke har det behovet lengre når han spiser 4 måltid med fast føde.

får bare fortsette å legge han rundt 19,blir jo en vane dt og etterhvert.. ja vi skal å avvenne han md nattmat, de trenger dt jo ikke lengere så...

Her prøver vi å drøye til kl 18 ca. Da er hun kjempe-trøtt. Legger seg noen ganger tidligere også. Hun våkner kl 6 ca på morgenen uansett om hun sovnet for natta kl 17 eller kl 20. Hun er innstilt på sommertid ennå. [:D]

Edit: Og så er hun våken flere ganger hver natt for et par slurker av puppen da. Og et par hele måltider. [:)]

Her er det senge tid 20.30-21.00 :)
Og mårran rundt 9 :)

oj oj oj! Vi legger 20.30 og begynner kveldsstellet en time før. Så sover vi til 08-08.30 om morgenen og er våken en times tid før vi sover halvannen time igjen.

Det hadde vært deilig og hatt kvelden fra klokka 19 kjenner jeg, men da får ikke Pappan sett så mye til lillegullet sitt...

Her legger hun seg 19, og står opp ca halv åtte om morran. Passer meg utmerket [:D]
Er våken to ganger iløpet av de 12 timene for pupp da [:)]

ORIGINAL: KajsaKrabat

oj oj oj! Vi legger 20.30 og begynner kveldsstellet en time før. Så sover vi til 07- 08.00 om morgenen og er våken en times tid før vi sover halvannen time igjen.

Det hadde vært deilig og hatt kvelden fra klokka 19 kjenner jeg, men da sover han ikke så lenge på morgenen

samme her. kjenner at de to og en halv siste timene er de som gjør meg mest sliten. kl 18.00 er jeg fortsatt i fin form. men alt etter det gjør meg så trøtt at jeg faller ned i sofaen og blir der til leggetid. orker ikke å kose eller gjøre noe husarbeid da. helt dø i kroppen! menmen, det er valget mellom det eller å stå opp i 04-05 tiden. [&:]

så da er valget enkelt! [:D]

ORIGINAL: CIlen

Han legger seg kl. 18.00 blir det senere blir han overtrøtt og da bruker han laaang tid på å sovne. Han sover til kl. 07, og har som regel 1 nattmåltid. Har du prøvd å bare gi han smokken? Evnt vann om han er tørst.

skal begynne å gi han vann nå[:D] å smokk har han nettopp begynt md, så dt skal oxo prøves [;)] nå skal vi bade å ta natta her, så får se hvordan denne natta blir [:D]

Han sovner som regel i sjutiden, da har han vært trøtt en god stund allerede. Men er litt forskjellig hvor mange ganger jeg må gi han smokken på natten. Han får pupp en gang på natten, det varierer som regel en gang mellom halv to og halv seks. Våkner som regel i åttetiden, og så drøyer vi det til halv ni før vi står opp. Er oppe fra halvannet til to timer, og så sover han en, en og en halv time. Har styrt litt mer de siste nettene så håper at han kommer tilbake til samme rytmen igjen!

Vi legger han mellom halv 7 - 7 og han våkner i 9 halv 10 tiden om morningen[:D]

Av og til våkner han og får en flaske, men som oftest sover han hele natten gjennom[:D]

legge han 20.00 så e d mårning 7

Her er det natta mellom halv 7-7, alt etter når siste dubben er. Da sover hun til ca 5-6-7 tiden for å få mat. Dersom hun våkner i 5-6 tiden sovner hun igjen, men ikke dersom klokka er nærmere 7.

Back
Topp