når legger dere babyenpå soverommet og hvor gammel er h*n?

LadyOnHeels

Elsker forumet
?

Jeg legger meg i senga og ammer når hun skal ha pupp rundt 22 tiden, og så ligger jeg og surfer litt på nett før jeg legger meg med jenta sovende ved siden av meg;-) hun er 12 dager. Stort sett iallefall.. Legger vi oss senere ap ligger hun i vognbaggen fram til vi legger oss.

Jeg legger han når han har fått sitt siste måltid ca 23.30 tiden....hender det blir litt senere. Jeg legger meg som regel m han da :):) Han er 5 uker i morgen :)

hva mener dumed å legge han på soverommet? eget? eller for natten?

Pleier å være i ellevetiden, når jeg også legger meg. Prøver å få det til å passe sånn at jeg ammer i senga før ho skal sove.

muffinsdronningen skrev:

på soverommet hvor babyen/du sover :) og for natten.

Hun legger seg når jeg legger meg, kan variere fra 10.30 til 00. Er 4 uker gammel

LadyOnHeels skrev:

muffinsdronningen skrev:

på soverommet hvor babyen/du sover :) og for natten.

ok, jeg tenkte kanskje at du mente når man begynner å legge på eget.

det virker som 11 er den tiden det blir flest ganger her

Hun sovner som regel mellom kl 21 og 22, men da sover hun i stua til jeg går og legger meg. Da legger jeg henne i senga hennes som står ved siden av senga vår. Hun våkner/eller jeg vekker henne pga spreng mellom midnatt og kl 02 en gang. Da får hun pupp og sovner med en gang etter det, og da blir hun som regel liggende i vår seng på grunn av at mor sjøl er for trøtt til å legge henne tilbake i egen seng ;-)

Det varierer litt her, men han spiser ett måltid rundt 22-23, og da bruker jeg ta han med på soverommet vårt og legge han i sin egen seng. Der ligger han ofte med uroen på og er våken i en time eller to. Noen ganger sovner han, andre ganger må han ha mat en gang til før han sovner. Han sover i sin egen seng fram til morgenkvisten, hvor han får sove i vår seng. Han skal ha mat så ofte etter den "lange" søvnen, så da er det lettest at han er ved siden av meg :) 

Vi har rommet hans ved siden av soverommet vårt....men jeg tør ikke legge han i sin egen seng, serlig etter mating da han kan gulpe.

Slik som i natt våknet jeg at han mest trolig hadde fått litt slim i halsen da det små surklet når han svelget....dermed lå jeg nesten hele nattaen og passet på han.

Jeg sover ofte dårlig når han ligger ved siden av meg(i vogna si)jeg følger med på vørt eneste lyd og bevegelse.

Jeg tør heller ikke legge han i senga...da får jeg ikke følgt med.

HvORDAN sover dere om kvelden? Følger dere mye med?

Back
Topp