Når legger de små seg?

MammaMia85*

Forelsket i forumet
Og når våkner de om morran?

Her sovner han ca kl 20.00 og våkner fra alt mellom 6-7.30.
I det siste har han våknet 6 hver dag, det syns jeg er aaaaaalt for tidlig[:)]

Så flink gutt du har da [:)]
Skjønner ikke hvorfor Elias plutselig har begynt å våkne så tidlig.

Noen tips til hva jeg kan sgjøre for å få han til å sove lenger?
Syns liksom ikke jeg kan kutte ned på duppene på dagtid heller da..

19 ca til 7-8.30

Ho våkner gjerne i 6.30 tiden og vil stå opp, men da gir eg ho bare smokken, bamsen og bretter over ho dyna, så sovner ho igjen [:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: pingri

ORIGINAL: babyensmamma

Sander sover ca. fra 19-8! [:)]

Mykje det samme her [:)]

Her også [:)]

Prøvd å være streng om morningen, ikke ta opp før det er ordentlig morning?
Er mange barn som våkner såpass tidlig, og det hjelper ikke å legge senere iallefall.

Ja prøver jo da, går inn, gir smokken og legger han ned igjen.
Hadde egentlig bestemt meg for at det er ikke morning før kl er 7 hvertfall, men er jo så vanskelig når han ligger der å gråter da. Får prøve litt til, så kanskje det går seg til.
Men får gjører som du sier, bli litt strengere [;)] Prøve å tøye det litt etter litt tenker jeg.

ca klokka 19... så søv ho til 07-08, får morgonpupp, og søv til 09-09.30.. :-)

ORIGINAL: Moonstar

1900-0700 som regel. [:)]

Emma sover fra 19-06. Syns 06 er altfor tidlig jeg og,men det nytter ikke å få henne til å sove lengre.

Linnea legger seg klokken 19 og sover til 6. Men i dag var hun våken kvart over 5, og umulig å få henne til å sove igjen![:@] Heldigvis bruker hun å sove 2 timer, fra 8 til 10 ca, og da sover jeg også[8D]

19-8. Tørr nesten ikke skrive det, for hu har gjort det den siste uka, og det har vært HERLIG! [:D] Hun har mye vært klar for å stå opp 5.30-6.30 før det. Håper det holder seg..[:)]

(men hu får fortsatt mat en-to ganger ila natten, så er litt våken omkring det)

20.00-07.00/08.00

Jeg har en morgenfugl, alltid vært, så her er det i seng til 19.00 og våkner senest 06.30!

ORIGINAL: matvrak

1830-19 til 0630-07

Samme her. Men ganske ofte må jeg legge henne ennå tidligere også, sånn litt over 18.

Her legges han 19-19.30 og våkner rundt 7.30. Er fornøyd med det, hadde en lang periode hvor han våknet 6.30.

Her er det natta cirka kl.19.30 og da sover han kanskje til 06.00 før han begynner kavinga.. Den siste uka har han begynt å kave igjen i 04.30-05.00 tiden... Det er bare styr!! Nekter å ta han opp av senga før 06.30 uansett, og den "regelen" har vi hatt lenge. Han gråter ikke i senga, bare kaver, hyler, babler, sutrer.. Er inne med smokk og kosefille 100 ganger hver morgen.. Morgenstund har ikke gull i munn her for tiden hvertfall:(

Råd og tips på hvordan sove lengre mottas med takk her også!

tror en ting vi bare må finne oss i når vi nå en gang har fått disse små er at vi må tidlig opp om morningen [;)] her er vi som regel våkne rundt 6. sover vi til 7 er vi storfornøyde!

Back
Topp