Når legger de seg?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Legger seg 19.30 ca, blir vekt i 7-tiden

Er som regel i seng til 19:00 og våkner mellom 06:00 og 07:30 :)

Spørs hvor mye han har sovet i bhg... Kan ikke tvinge han til å holde seg våken på ettermiddagen :( Alt mellom 17.30 og 19... :( Sover han bare en time i bhg er han i utgangspunktet klar for å legge seg rundt kl 16 :(

Spørs hvor mye han har sovet i bhg... Kan ikke tvinge han til å holde seg våken på ettermiddagen :( Alt mellom 17.30 og 19... :( Sover han bare en time i bhg er han i utgangspunktet klar for å legge seg rundt kl 16 :(

Oi! Det er så stor forskjell. Jeg er veldig fornøyd om han har sovet så mye som en time :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi! Det er så stor forskjell. Jeg er veldig fornøyd om han har sovet så mye som en time :p

Min sover lett 2-3,5t hjemme... i bhg toppen en time fortiden :( Å da blir ettermiddag her hjemme ødelagt :( Min trenger mer søvn nå enn når han var baby...

Min sover lett 2-3,5t hjemme... i bhg toppen en time fortiden :( Å da blir ettermiddag her hjemme ødelagt :( Min trenger mer søvn nå enn når han var baby...

Kjedelig når det blir sånn :(

Kjedelig når det blir sånn :(

Veldig! Vi kan ikke finne på noe om ettermiddagene, han blir helt tussete :( Er så utrolig stor forskjell på når han er hjemme og i bhg :(

Legger seg 1830, våkner 7-8.
Sover 1-2 t på dagen, maks 2.5t.

Hmmm, legger seg rundt 19-1930, hvis vi besøker familie etter jobb eller i helgene blir klokken fort 20-2030, sovner gjerne i bilen, men før USA turen sov han uansett kun til 0530 no sover han til 07-0830 i helgene og må vekke han 0530 i hverdagene, sover 1-2 timer i bhg.. Og hjemme sover han gjerne 2-3 timer, men aldri etter klokken 1400...

Back
Topp