Når legger de seg?

Lisse86

Forelsket i forumet
Legger han 1830, men det er kanskje for tidlig? Føler aldre legger barna nærmere 19. Hva gjør dere?

Her legger Liana seg innen 18:30 ;) sånn at hun skal få 12 timer med søvn før bhg:)

Det kommer litt an på her også. I dag ble det 19.30, det er egentlig litt for sent. Men det var så fint vær og vi var lenge ute etter middag. Og han trenger litt ro inne før han er klar for sengen, så da ble det slik.
Som oftest legger han seg kl 19. Noen ganger litt før, noen ganger litt senere :p

Mellom halv seks og halv sju her:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi begynner som regel å stelle ham for natten mellom kl.18-18:30, men varierer hvor lang tid han bruker på å sovne. Han sovner derfor en gang mellom 18:30-19:30, men noen ganger også litt senere. Stort sett våkner han når pappaen står opp kl.5:30, så strengt tatt burde han nok sovet litt lenger om natten. Han sover imidlertid 2,5 timer på dagtid i bhg da.

Sent from my iPhone using BV Forum

18.30-19.00 er hun i seng. Men etter klokkestillinga blir den 19.30-20 :P

Kl 19.30 er det natt her i huset. Brukte å legge hun kl 18.30-19.00 før, men med pappa i permisjon og sykemeld mamma, så ble det mer behagelig med 30-60 min senere morgener ;-p

Kl 19.30 er det natt her i huset. Brukte å legge hun kl 18.30-19.00 før, men med pappa i permisjon og sykemeld mamma, så ble det mer behagelig med 30-60 min senere morgener ;-p

Det skjønner jeg godt! ;)

Men her sover hun ikke lengre om hun blir lagt seinere :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det skjønner jeg godt! ;)

Men her sover hun ikke lengre om hun blir lagt seinere :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja da er det ikke noe poeng! ;-) visst vi hadde stått opp tidligere for å rekke jobb, så måtte hun ha lagt seg tidligere.

Back
Topp