Når legger de seg nedover?

Storesøster lå nedover fra uke 29 fikk bekrefta at hodet var festet på kontroll i uke 31... Lillesøster ligger på tvers :( virker ikke som om hu har planer om å snu seg heller
Jeg fik beskjed om at de har god plass enda på ul idag. Jeg trodde mini lå med hodet ned siden jeg har kjent rompa og føttene opp de siste dagene, men i morges lå h*n med hodet opp, og ryggen på siden og føttene ned så h*n har nok snudd seg i natt. Håper h*n fortsetter å finne veien ned snart :p

Her ligger ho med hodet ned, og det har hun gjort på hver kontroll og ul siden uke 20. Ho kan enda snu seg, det føles ganske trangt ut men de har nok av plass enda.

JM sjekket nå når keg var der på onsdag. Da lå han med hodet godt plantet nedover, og mente han kom til å bli der :-)
Er 29+4 :)

Her snur hun seg alle veier til alle tider ! Masse plass ennå , så bekymrerer meg ikke :D

Var på ul idag og da lå h*n med hodet opp, fikk beskjed om at de hadde god plass å snu seg enda. Men begynner å kjenne at såå god plass er det ikke :p jeg er 2uker etter deg da. Men håper ikke h*n snur seg ned for seint...det kan bli både vondt og ubehagelig :p
Ja, jeg synes det var ganske slitsomt da mini snudde seg i helga. Hadde masse kynnere og var helt utslitt på kvelden. Dagen etter følte jeg meg så øm i hele kroppen - som om jeg hadde født :P
Så håper din lille snart snur seg :)

Var ingen tegn til noe baby i mitt bekken på kontrollen som var på tirsdag :)

Jeg er 30 uker i dag. Fikk beskjed om at hun helt fint kan snu seg enda, heldigvis ;) j

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp