Når legger barna seg?

Mamman til Pat/Kev

Elsker forumet
Hvilket klokkeslett pleier deres barn å legge seg?
Sønnen vår sover som regel litt på dagen enda,times tid, men han er likevel trøtt på kvelden, så her er han i senga 19.00-19.30. Uavhengig i når han legger seg står hn opp ca kl 06.00. Så føler han trenger de timene... Noen sa til meg at det er litt tidlig for en på 2,5 år å legge seg kl 19.00. men er det det????
 
Adrian legger seg i 8-9 tiden. Kommer litt an på når han har sovet på dagen.
 
Skjønner at man må se ann sin egen unge..men lurte på om vi la sønnen vår så ekstremt tidlig forhold til alle andre! Men han sovner jo etter ca 15-30 min så..
 
Ute uansett vær, min 1 time..gjerne 2 ganger daglig. Men er høyt tempo her uansett!!!
Rutiner, vi gjør det samme hver kveld(om det ikke er noe spess) før legge tid. barnetv for å roe seg, mat, bad/vask, tannpuss..så leser vi alltid bok(samme boken hver kveld..han som velger[;)]) så er det natta! Han roper alltid en gang, så er det bare å si at nå er det natta og at vi er rett ute i stua..så pleier det å bli stille.
Han har alltid vært grei å legge da...men han våkner alltid tidlig å! Tror han aldri har sovet til 0800! 
 
Gullet legger seg et sted mellom 19.30 og 20.00 og sover til et sted mellom 7 og 8. [:)] I tilleg sover han ca 2 timer midt på dagen. Sovedyr ja. [:D]
 
mi legger seg mellom 1830 og 1900..

og står opp ved 0800-0900
 
Frida legger seg 19.30-20.00 og jeg vekker henne kl. 07.00 når hun skal i barnehagen.
 
Mange sov sover lenge her.. Deilig!!!
 
Gutten vår går ikke i barnehagen akkurat nå,sluttet 30 nov da vi flyttet, og begynner i ny 21 jan. Men han sovner fort på kveldene fordet! Håper på at han sover 1 time lengre når barnehagen begynner!
 
Luckas legger seg rundt 19.45 å kan sove til i 10 tiden. Sikkelig dovendyr[;)]
 
Ine legger seg kl 19.00 og sover til 08.30-09.00.
 
Har selv lurt på om det er tidelig, men siden hun sovner med en gang, så er hun iallefall trøtt
 
Etter han har begynt i barnehage har han lagt seg kl 19, før var det kl 20. Jeg syns ikke det er tidlig for en på 2 år, men kommer jo litt an på når man skal opp om morningen også.
Elias sover en liten time på dagen.
 
Legger han mellom 18:30-19:30 han sover ikke i bhg lenger. Når jeg har tidlig vakt må jeg vekke han 0630 ofte trøtt da ja [;)] Når jeg har fri eller aftenvakt sover han så lenge han vil, alt fra 07-0930 [:D]
 
jenta vår legger seg 19.00-19.30...hun sovner da i løpet av 5-15 min[:)] så sover hun til 6.30-7.30 neste dag...[:)]hun sover ikke på dagen.. men er avogtil litt urolig på nattestid..[&:] tror ikke det er for tiflig å legge seg i 19-tiden...men det varierer sikkert fra barn til barn[:)]
 
mi si legg sg ca kl 20.
 
Hannah har lagt seg ca 19, siden hun var året. Sovner etter max 30 min. Pleier å sove 2 timer på dagen, men nå har hun begynt i barnehagen, og der sover hun sjelden i det hele tatt. Nå må hun stå opp ca klokka 6. 
 
Legger begge ungene kl. 19-1930...
 
Back
Topp