Når la dere inn aksjer den syklusen dere ble gravide?

Første svangerskap: én runde 6-7 dager før eggløsning fordi vi prøvde å hoppe over den ene syklusen etter å ha mistet to ganger på rad.
Denne gangen de siste tre dagene før eggløsning og dagen etter. :)
 
Første: én gang, rett på eggløsning.
Andre: tre dager før eggløsning, eggløsning og dagen etter. Fem dager på rad altså :hilarious:
 
Det var nok aksjer på det FF mener var el-dagen, som gjorde susen :D Av en eller annen grunn bruker jeg ikke få tempstigning før dag 3 etter positiv test, så er ikke helt sikker på når i den perioden egget slipper. Om det er egget som slippes litt «sent» etter positiv test, eller om kroppen bruker litt lengre tid på å gi tempstigningen, det vet jeg ikke. Men det spiller heller ingen rolle nå :D
 
Dagen før el, kun 1 aksjelegging på hele syklusen - og første gang uten beskyttelse på maange år :p
 
Tirsdag, fredag, 2xlørdag, eggløsning søndag, og mandag. Tenkte vi burde hatt søndag og, men da orka vi bare ikke, haha. Tipper det var en av de dagen før som satt.
 
Denne gangen:
Hadde positiv eggløsningstest på CD14. Den ble negativ på CD15. Hadde sex på CD12, 13, 14, 15 og 17. Positiv graviditetstest på CD24, men var ikke sikker før CD25.

Forrige gang:
Positiv eggløsningstest på CD16 og 17. Negativ på CD17 på kvelden. Hadde sex på CD14, 16, 17, 18 og 19. Positiv graviditetstest på CD26.

En som endte i kjemisk/tidlig SA:
Positiv eggløsningstest på CD70 og CD71. Negativ på kvelden på CD71. Hadde sex på CD71, 72 og 73. Positiv graviditetstest på CD80.

Har vært gravid to ganger til, som jeg ikke har oversikt over.
 
Back
Topp