Når la dere inn aksjer den syklusen dere ble gravide?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Dette har jeg spurt om før og blir aldri lei av svarene :laughing001

Når la dere inn aksjer den syklusen dere ble gravide i forhold til eggløsning?
 
Dag 1 og 3 før eggløsning :) svangerskapet før, som endte i SA: dag 1, 3 og 4 før eggløsning.
 
Med lillegutt hadde vi samleie 2 dager før el og dagen etter el (basert på termindato). Graviditeten som endte i MA var det fire dager før el og selve el dagen, tror jeg :joyful:
 
Hadde samleie hver dag vi! Av og til flere ganger for dagen! Begynner 4 dager før eggløsning og holder på 2 dager etter.. Bare for å være sikker
 
Dag 1 og 3 før eggløsning :) svangerskapet før, som endte i SA: dag 1, 3 og 4 før eggløsning.
jeg få mannen med i dag da, selv om han ikke føler seg bra :hilarious:
Med lillegutt hadde vi samleie 2 dager før el og dagen etter el (basert på termindato). Graviditeten som endte i MA var det fire dager før el og selve el dagen, tror jeg :joyful:
Hadde samleie hver dag vi! Av og til flere ganger for dagen! Begynner 4 dager før eggløsning og holder på 2 dager etter.. Bare for å være sikker
Så bra. Samboer kommer hjem på CD15 denne gangen fra jobb og ifølge premom er EL på CD19, men har også vært på CD17 tidligere. Vi(kremt jeg) :D har planlagt og legge inn aksjer fra CD15 til CD19. Vi sliter litt med pliktsex så satser på det går.
 
Da fikk vi til en runde til, så nå har det blitt 3 dager før og dagen før EL ;) Kan jo fortsatt hende vi får til en runde i morgen, men er jo sikkert nok dette :happy:
 
Vi hadde annenhver dag fra mensen slutt(det var tilfeldig) . Og til 1dpo. Fikk plutselig litt stigning på EL testene og jeg måtte bare være sikker, den runden hadde jeg flere dager med høye tester. Så litt usikker når EL faktisk var :hilarious: og da tørte jeg ikke noe annet enn at mannen måtte prestere, det ble tungt å gjennomføre siste gangen for å si det sånn. Men nå er det en gøy historie for oss og jeg sitter her 16+1 i dag :Heartred
 
Da fikk vi til en runde til, så nå har det blitt 3 dager før og dagen før EL ;) Kan jo fortsatt hende vi får til en runde i morgen, men er jo sikkert nok dette :happy:
Spennende, gleder meg til og høre om det blir spire ut av det ☺️
 
Vi hadde annenhver dag fra mensen slutt(det var tilfeldig) . Og til 1dpo. Fikk plutselig litt stigning på EL testene og jeg måtte bare være sikker, den runden hadde jeg flere dager med høye tester. Så litt usikker når EL faktisk var :hilarious: og da tørte jeg ikke noe annet enn at mannen måtte prestere, det ble tungt å gjennomføre siste gangen for å si det sånn. Men nå er det en gøy historie for oss og jeg sitter her 16+1 i dag :Heartred
Så bra, sist gang vi ble gravide(men endte dessverre i MA) hadde vi sex annenhver dag 10 dager før EL og 3 dager på Rad rett før EL og det klaffa. Så er vell det som er oppskriften, men samboer er mye borte på jobb, så det går ikke nå. Det får eventuelt bli i juli da har vi ferie begge to, men hadde jo håpet på å bli gravid før det. Satser på at dagene før EL er nok denne gang og at den sitter
 
Jeg kan ikke svare 100% på dette, da jeg ikke vet når jeg hadde el. Men, i motsetning til alle andre pp, ga vi litt blaffen denne syklusen. Vi hadde sex tre ganger i løpet av tiden jeg antar jeg var fruktbar. Vi var begge syke med influensa ukene før, og var ganske slitne. Litt artig og ironisk at det går den ene gangen vi ikke egentlig prøver.
Jeg er bare 4+4 nå da.
 
2 dager før den dagen der vi fikk positiv eggløsningstest, og så 1 gang til den dagen testen var positiv. Da satt den lille spiren, gitt:dummy1: :joyful:
 
Jeg kan ikke svare 100% på dette, da jeg ikke vet når jeg hadde el. Men, i motsetning til alle andre pp, ga vi litt blaffen denne syklusen. Vi hadde sex tre ganger i løpet av tiden jeg antar jeg var fruktbar. Vi var begge syke med influensa ukene før, og var ganske slitne. Litt artig og ironisk at det går den ene gangen vi ikke egentlig prøver.
Jeg er bare 4+4 nå da.
2 dager før den dagen der vi fikk positiv eggløsningstest, og så 1 gang til den dagen testen var positiv. Da satt den lille spiren, gitt:dummy1: :joyful:
Jeg er 5 uker på vei idag, oppskriften var aksjer torsdag-søndag + tirsdag og positiv EL-test lørdagen til mandagen :p Har veldig lite symptomer og redd det ikke går veien, men er hvertfall gravid pr. nå.
 
1 gang Samme ettermiddag som positiv eggløsning test på morgenen, og morgen og kveld dagen etter positiv test Var positiv eggløsningtest på dag 11 i syklusen!
 
Ut ifra to tidlige ultralyder virker det som eggløsning var minst 1 dag senere enn antatt, kanskje 2. Men vi helgarderte med sex seks dager på rad, inkl. det vi på tidspunktet regnet som dagen etter eggløsning. Tenker jo nå at det var de siste aksjene som gav uttelling, men det kan man jo selvfølgelig ikke vite :D
 
Hver dag fra TR var ferdig til et par dager etter jeg var sikker på at EL hadde vært :)
 
La inn aksjer tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag (positiv eggløsningstest) og søndag :Heartred
 
Back
Topp