Når la baby seg med hodet ned?

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Var på kontroll i går 25+1 og baby ligger med rumpa ned. Skjønner at det er tidlig enda og at han fortsatt har god plass til å snu på seg, men kjenner jeg ble litt stressa allikevel :hilarious: Kommende storebror lå med hodet ned allerede fra uke 26 :p Så, hva med dere?
 
Vi var på ultralyd i går og fikk da vite at baby ligger med hodet ned. Er 32+2 i dag. Tidligere kontroller har vist at han har ligget i seteleie.
 
Var på kontroll i går 25+1 og baby ligger med rumpa ned. Skjønner at det er tidlig enda og at han fortsatt har god plass til å snu på seg, men kjenner jeg ble litt stressa allikevel :hilarious: Kommende storebror lå med hodet ned allerede fra uke 26 :p Så, hva med dere?

Litt forskjellige veier, men uke 32 seteleie og fra uke 34 hodeleie :)
 
Mine 2 har gått fra rumpa ned til hodet ned i uke 28/29.
Den lille har fortsatt veldig godt tid på å snu seg :)
 
Nr 1 satt på rompa hele veien
Nr 2 lå med hode ned hele veien og satte seg plutselig på rompa dagen før fødsel
Nr 3 vekslet mellom å ligge med hode og rompa ned frem til rundt uke 30 hvor hun la seg med hode ned og ble der
 
Lå med rumpa ned til jm i uke 36. Snudde seg dagen før vendingsforsøk i uke 37.
 
Så godt å høre! Jeg skal på ny kontroll i uke 32, så håper jeg får samme beskjed da :joyful:
Ja, det må vi håpe på :happy: Jordmor sa at selv om han ligger med hodet ned nå så vil det ikke si at han kommer til å gjøre det helt frem mot fødsel. Håper på at han vil gjøre det da.
 
Ca én uke før termin :) Fødte 36+5.

Jeg er gravid igjen og skal ha ny UL om ca 2 uker(er da 31+1), er spent på om hun har snudd seg da. Lå i seteleie på forrige UL(25+0).
 
Sniker, men i mine 2andre svangerskap la aldri noen av de seg med hode nedo_O
Førstemann måtte snus på sykehuset, og andre mann lå i tverrleie til den dagen vannet gikk og endte med å måtte snus han også.
 
Ca 35 uker og 32 uker på vei. Begge lå i tverrleie på hver kontroll fram til da. Kjente selv at de hadde snudd seg, og fikk det bekrefta på kontroll. :)
 
Var på kontroll i går 25+1 og baby ligger med rumpa ned. Skjønner at det er tidlig enda og at han fortsatt har god plass til å snu på seg, men kjenner jeg ble litt stressa allikevel :hilarious: Kommende storebror lå med hodet ned allerede fra uke 26 :p Så, hva med dere?

Det er jo VELDIG tidlig for din del da, så ikke noe stress enda :) nr 1 festa seg i begynnelsen av 30-ukene. Husker ikke helt. Nr 2 har snudd seg rundt en del men har liggi med hodet ned siden uke 35-36. Nå kjentes hodet ut som "knapt festet", men jordmor kunne dytte på det innenfra, så det er fortsatt bevegelig. Noe det mest sannsynlig vil være frem til fødsel :p
 
Storesøster snudde seg hver eneste natt omtrent fra uke 35-37 ikke særlig behagelig. Endte heldigvis riktig vei etter uke 37
 
Var på kontroll i går 25+1 og baby ligger med rumpa ned. Skjønner at det er tidlig enda og at han fortsatt har god plass til å snu på seg, men kjenner jeg ble litt stressa allikevel :hilarious: Kommende storebror lå med hodet ned allerede fra uke 26 :p Så, hva med dere?
Jeg vet ikke om hun lå med hodet ned hele tiden men både på ultralyd i uke 18, 24, 29, 34,36 og 39 :p
 
Husker ikke med første men med andre lå han k tverrleie til uke 34 (født i uke 36). Denne gangen vet jeg ikke hvordan barnet ligger. Morkaken er foran så føler mage er annerledes. Får se på kontrollen neste uke:happy: er 25 uker nå
 
Var på kontroll i går 25+1 og baby ligger med rumpa ned. Skjønner at det er tidlig enda og at han fortsatt har god plass til å snu på seg, men kjenner jeg ble litt stressa allikevel :hilarious: Kommende storebror lå med hodet ned allerede fra uke 26 :p Så, hva med dere?

Første gang i uke 29 og andre gang i uke 32. 36 uker nå så er hodet festet selv med nummer to.
 
Back
Topp