Når løsnet stingene?

Adele

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Septemberlykke 2016
Det er i dag 3 uker siden fødsel og stingene er fortsatt der. Når løsnet deres?

Jeg har egentlig ikke peiling på når de forsvant! De bare var plutselig ikke der lenger når samboer tok en "titt" litt etter det hadde gått 5 uker.

Men jeg husker de fortsatt var der rundt 3 uker.

Jeg har egentlig ikke peiling på når de forsvant! De bare var plutselig ikke der lenger når samboer tok en "titt" litt etter det hadde gått 5 uker.

Men jeg husker de fortsatt var der rundt 3 uker.
Samme her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet dessverre ikke. Har ikke sjekket tilstanden der nede nå. JM som tok hørselstest på lillemann sjekket 5 dager etter fødsel, og da viste hun meg med speil. Livredd for hvordan det ser ut nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Husker ikke når dem løsnet, for de ble borte litt etter litt :) Men starta vel med å løsne etter 3-4 uker :) Og alt var borte og i orden når jeg var på 6 ukers kontrollen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

sniker fra februar :)
hos meg forsvant aldri stingene, var hos legen 6 uker etter fødsel og da måtte hun fjerne stingene. hun sa at hos noen ville ikke kroppen absorbere stingene selv og de måtte fjernes.

sniker fra februar :)
hos meg forsvant aldri stingene, var hos legen 6 uker etter fødsel og da måtte hun fjerne stingene. hun sa at hos noen ville ikke kroppen absorbere stingene selv og de måtte fjernes.

Ok, det er fint å vite :)

Back
Topp