Når kvitter du deg med klær som ikke passer lenger?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har en del jeans i skapet som ikke har passet på en stund, men innerst inne har jeg et lite håp om at de plutselig skal passe. Jeg vil liksom ikke innse at jeg var slankere før.
De er ikke kjempesmå heller, hvis jeg trekker inn magen og holder pusten kan jeg få igjen knappen;)

Men når er det på tide å si farvel?
Er jo ikke billige bukser heller, de kostet rundt 1000kr alle sammen.

Jeg har også bukser i skapet som er for trange. :p og som har vært det en stund. Men jeg har såtte meg et mål. Jeg skal komme inn i de i løpet av et år. Er året omme og fortsatt for trang så skal jeg gir dem bort til fretex.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da hadde jeg ikke kvittet meg med dem!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Akkurat dette har jeg ikke noe godt svar på :/ jeg har vært i samme str siden jeg var 20 :p

♡☆♡, Prinsesse 2013, 2015? ♡

Jeg har en hel haug med klær som ikke passer men som passet før graviditeten. Jeg skal komme meg ned til den vekta igjen så kaster ikke noe av mine klær.

Vel,har du mål om å gå ned i vekt og ønsker det? I såfall tenker jeg de buksene er en god motivasjon;)

Her kommer jeg inn i alt, med unntak av en jeans. Den var uansett så liten, så like greit:P Gav den til fretex:)

Men noen av de har ikke passet på tre år...
Mem hvis de er bare bittelitt for små og du vil bli like slank som før så skal det sikkert veldig lite til:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Alt for sjelden... :p
Kvittet meg med et lass tøy som var alt for smått men fremdeles pent når jeg skulle flytte for tre år siden, når jeg hadde gått opp mange kilo og innsett at jeg ikke kom til å få tilbake 25-års formen noensinne. :p
Ga det bort til familie og venner, i første omgang.
Men jeg la om kostholdet og klarte faktisk å skvise meg inn i en hel del av det som ble liggende likevel med tid og stunder. ;)

Vel,har du mål om å gå ned i vekt og ønsker det? I såfall tenker jeg de buksene er en god motivasjon;)

Her kommer jeg inn i alt, med unntak av en jeans. Den var uansett så liten, så like greit:P Gav den til fretex:)
Nei, jeg har egentlig ikke det. Litt strammere rumpe og lår bare. Nå skal det sier at de buksene er 26 og 27 i livet, så de er veldig små. I tillegg kjøpte jeg alltid det trangeste jeg fikk på meg før!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, jeg har egentlig ikke det. Litt strammere rumpe og lår bare. Nå skal det sier at de buksene er 26 og 27 i livet, så de er veldig små. I tillegg kjøpte jeg alltid det trangeste jeg fikk på meg før!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ok, skjønner.
Da ville jeg bare kvittet meg med de, enten til fretex eller bekjente:)

Det spørs. Håper du bare at de skal passe igjen, eller har du tenkt å gjøre en innsats for at de skal passe?

Er alt for dårlig til det! hadde en liten runde i går da... har en kjole jeg har gledet meg til å komme inn i, fikk den av stemor for to år siden, men da var jeg gravid så den ble fort for liten, i fjor passet den ikke, og nå er den blitt for stor! haha, ikke alltid like lett det der!

Det spørs. Håper du bare at de skal passe igjen, eller har du tenkt å gjøre en innsats for at de skal passe?
Hehe, er vel en kombinasjon:) Vil ikke si jeg gjør en veldig stor innsats! Trilleturer er den trimmen jeg gjør.

Ville nok spart dem noen år hvis det er dyre eller fine bukser. Kanskje du kan bruke buksene som motivasjon for å gå ned noen kg. Eller hvem vet, hvis man blir syk, så kan man jo gå ned noen kg og plutselig få bruk for dem. Jeg ble skikkelig tynn etter kyssesyken og alle klærne var for store en periode.

Legger vekk alt som ikke passer. Har både for store og for små klær liggende i esker. Har funni ut at plutselig så passer det igjen. Akkurat tatt frem tre bukser jeg ikke har brukt på 2 år.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har innsett at jeg må rydde. Men kun fordi jeg nå har ting som bokstavelig talt tyter ut og faller ned fra kurver og hyller. Ikke klarer jeg å presse inn flere kleshengere mellom de andre heller :(
Så skal ta med noen topper, bukser og sko til en venninne så kan hun se om hun vil ha noe av det. resten går til et veldedig formål.
Tips noen? Vil helst ikke gi til Fretex, de er blitt så dyre, og staten krever moms på tingene deres og det unner jeg ikke staten, de tar så mye og gir så lite tilbake fra før av.

Legg ut for salg på facebook eller noe sånt? Da tjener du litt på salget.
Eventuelt gi til krisesentere eller asylmottak.?

Åh, spes etter jeg gikk med mini så har jeg ikke noe håp om å komme inn i mine gamle petitklær ;-) forsvant når vi flytta gitt!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Tar jevne oppryddinger, orker ikke klær som ligger og gir meg dårlig samvittighet ;)

Back
Topp