Når kvalmen plutselig forsvinner

Smile

Andre møte med forumet
Ble kvalm på dagen 6+0 og har vært konstant småkvalm frem til 8+2 (for to siden), da forsvant den helt. Veldig godt å føle seg litt som seg selv igjen, men begynner selvfølgelig å lure når enkelte symptomer forsvinner. Er dette noe å bekymre seg for? Eller er det normalt at slike ting kommer og går? [emoji85]

Tror dette er veldig normalt! Det sies jo at for de fleste så roer kvalmen seg mot 2. trimester. Jeg er i hvertfall ikke like kvalm lenger :)

Forstår godt om du blir bekymret, men det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Jeg var også veldig kvalm frem til uke 8, da fikk jeg 3-4 dagers opphold før kvalme kom for fullt igjen.

Den forsvinner jo som oftest en gang, ikke for alle desverre, men for de fleste, så jeg tenker det er normalt uansett hvor langt man er på vei :)
Nyt tiden som ikke kvalm og prøv og tenk at alt nok er i orden selvom :)

Tenker at det er veldig individuelt egentlig. For min del ble kvalmen verre fra uke 8. Er snart i uke 10 og håper den snart gir seg for det er slitsomt med to barn som trenger sitt i tillegg :hungover:. Glad jeg har en mann som stiller opp der når han kan! :happy:

Back
Topp