Når kontakter man lege/jordmor igjen...?

Allegodetingerfire

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Augustmagi 2025
Som tittelen viser så lurer jeg litt på tid man egentlig kontakter lege? Er jo 11 år siden sist jeg gjorde det, haha.
Jeg har jo hatt tett oppfølging av fertilitetsspesialist pga fertilbehandling, kontakter man han?

Og et helt annet spørsmål, er man i risikogruppe som gravid? Tenker da på coronavaksinen. Jobber i et veldig utsatt yrke der man er mye oppi folk.

Sniker jeg tar kontakt rundt uke 12 for blodprøver og sånn og da ruller liksom ballen av seg selv videre.

mang korona spurte jeg min lege da jeg slitter med kortpustethet deluxe hva om jeg får korona han mente det ikke var noen issue, men muligens leger vurderer forskjellig.

Jeg kommer nok til å ta kontakt med lege i neste uke. Litt ventetid for å komme inn til han, og så må han henvise til sykehuset for å få tidlig ultralyd (tror ikke helt på menstermin). Men helt egentlig trenger man ikke sjekk før uke 12 når blodprøvene tas :)

Jeg kontaktet legen min i uke 5. Pga ferie i juli og at legen er delvis sykmeldt, har jeg fått første legetime i august. Da er jeg i uke 16.. Så kan være greit å være litt tidlig ute. Her er det skikkelig legemangel, så spørs jo hvordan forholdene er der man bor.

Jeg kontaktet legen min i uke 5. Pga ferie i juli og at legen er delvis sykmeldt, har jeg fått første legetime i august. Da er jeg i uke 16.. Så kan være greit å være litt tidlig ute. Her er det skikkelig legemangel, så spørs jo hvordan forholdene er der man bor.
Åj, det var lenge ja!

Back
Topp