Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha time hos jordmor i uke 8, og hos legen i uke 12. Tenker å dra mest til jordmor, de tar seg mye bedre tid Og heller dra til legen når man må ta prøver etc.Og tenker dere å ha kontakt med begge, eller holder det med bare lege eller jordmor? Hilsen utålmodig 5+3
Takk for svar alle sammen! Fint å vite at det ikke er for tidlig å tenke på dette allerede nå
Oi såpass! Jeg tok kontakt igår, og skal få en telefon fra jordmor på mandag. Er det lov til å glede seg?(Sniker innom fra april gruppen) Det er absolutt ikke for tidlig å ta kontakt. Jeg ringte helsestasjonen når jeg var i uke 7, og hun jeg snakket med sa at jeg ringte veldig sent.
De fleste pleier å ringe i uke 4/5 informerte hun om. Ettersom jeg ringte så sent hadde de ikke noe ledig før svangerskapskontroll i uke 24.
Har derfor bestilt første kontroll hos fastlegen i uke 12
Oi såpass! Jeg tok kontakt igår, og skal få en telefon fra jordmor på mandag. Er det lov til å glede seg?
Det er mest en sånn hei-time hvis du er der tidlig. Får utskrevet helsekort og beregnet termin. Snakker sikkert litt om kosthold og vaner i svangerskapet og du blir målt og veidTil dere som har vært hos jordmor nylig eller fra tidligere svangerskap, hva blir gjort/gått igjennom på første timen?