Når kommer trøttheten etter man er gravid?

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Hei! Jeg er enten 2 eller 3 DPO, og er så sabla trøtt. Det er sikkert altfor tidlig å koble dette mot graviditet, men noen som vet ca når man blir det om man er gravid?:)
 
Det vil nok først være etter implantasjonen, og etter hcg har begynt å øke på. Mellom 7-12 dpo, -gjennomsnittet ligger på 8/9 dpo.
 
Begynte å bli små trøtt fra 7 dpo denne gangen, trodde det kanskje var pga jobbhelg og mye på jobben, men den vedvarte og med postiv test skjønte jeg at det var årsaken :hilarious:
Har forøvrig ikke gitt seg enda :wacky:
 
Det varierer veldig mye, når symptomer inntreffer. Like mange svar som det er damer som har vært gravide vil jeg tro :)
Men fra rundt 8-10 dpo har jeg kjent flere symptomer. Fellesnevneren for min del er at de er litt mer forbigående i starten, mens fra typ uke 6-8 en gang er diverse symptomer gjenkjennelige døgnet rundt. Husker jeg var veldig sliten fra 12 dpo, men jeg har aldri kunnet sove på sofaen midt på dagen som gravid. Sover ca aldri på dagen som ikke-gravid heller, dagsoving er bare ikke for meg :p så sånn type at man sovner foran tven osv. ALDRI opplevd dette selv, før, under eller etter svangerskap.
 
Eg kan ikkje huske at eg blei så veldig trøtt i starten:) fra veke 7 derimot gjekk eg på maks dose postafen mot kvalme. DÅ vart eg trøtt :D
 
Back
Topp