Når kommer neste baby da?

Skattene mine

Elsker forumet
Noen som venter nestemann allerede kanskje? [8D]
Vi har funnet ut NÅR vi skal satse på nr tre - gleder meg allerede jeg! [:)]
Flere som planlegger nestemann?

ja, vi har snakket endel om det, og vet sånn caa... Må lissom passe inn med skolen også, så greit og Prøve å planlegge den neste litt... [:)]

Vente litt tenker jeg, stabilisere økonomi, og få en leilighet med fin str på.. :)

Vi vet når vi vil ha, tidligst. Mangler bare den lille, ubetydelige delen som går på om jeg vil gjøre dette igjen eller ikke.

Men egentlig vil jeg bli gravid NUH!!!!
Åååå viiil!
Men bør vente litt :P

Når vi er en en hund mindre i familien vår [:o]
Må dessverre bli slik, da jeg tviler på at jeg orker å være hjemme alene med to hunder og to barn i minimum to uker.

Vi har snakka om når vi har tenkt til å prøve, men er en god stund til enda. Har lyst til å jobbe en del først[:)]

Vi har snakket om at vi skal prøve igjen til sommeren, selv om jeg er klar allerede[8D]

prøve igjen om ca 1.5 - 2 år.[8|] Men jeg vil gjene ha en fast jobb og tjent meg opp noen kr først.[:)] Så vi får se når det blir. Vil kose meg med mini først.[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Jeg skal ha valper om ikke så alt for lenge.

Skal du ha hele kullet selv eller?

Nei. Tenker å lodde dem ut her inne.

Uuh[:)] Gleder meg[:)]

Uuh[:)] Gleder meg[:)]

Det blir spennende skal du se[:D]

Neste kan tidligst komme juli 2012, så det blir vel tidligst oktober(?) 2011 da. Men tviler på at det skjer så tidlig sånn egentlig.. Hvis spiralen holder da. Stoler ikke på stort lenger, siden prevensjonen ikke virket med Lucas.

Punkt nr. 1: Kjøpe større sted. (Dette skjer jo uansett før neste sommer)
Punkt nr. 2: Bli ferdig på skolen. (Tja, eller bli ferdig med denne bacheloren, og bli gravid i løpet av siste året for å få støtte til et år til slik at jeg kan være hjemme med permisjon og støtte fra Lånekassen. Dette forutsetter at jeg får meg en deltidsjobb da, for jeg vil at sambo skal få lov til å få pappapermen på 10 uker neste gang, og da må jo jeg ha jobb først [;)])
Punkt nr. 3: Også vil jeg gjerne gifte meg før vi har vært sammen i 10 år da. Det blir i desember 2013, så tja. Kanskje vi heller kan lage nr. 2 på bryllupsferien? [;)]

Eg har veldig lyst på ein til. Men sambo har slite so psykisk etter Vår kom, så han må i alle fall bli bedre først. Og sidan det at Vår kom utløste sjukdommen kan eg nesten ikkje trumfe gjennom at me skal ha ein til.... Har ikkje snakka om det enda, ingen vits før han blir bedre.....[:(]

om 2 år ca[:D]

Planen er å begynne å prøve neste sommer. Skal ta ut spiralen i april/mai mnd neste år. Hvis den kommer noe før det er det pga spirallen ikke funker. Begynner å bli usikker på om kobber spiralen i det hele tatt funker til tider, men sån var jeg med p-pilla også, så håper den funker hvertfall for jeg tror ikke jeg helt er klar til å få en til før 2012.

ORIGINAL: Mamsemumsen
Det er kommet nye regler på dette, Studinen88. Tror ikke du trenger å jobbe for at han skal få permisjon lenger. Så lenge HAN har jobbet seg opp rett til pappaperm. (Nå har jeg ikke studert regelendringene, men mener å ha hørt at det blir sånn i allefall)

Man må ha vært i inntektsgivende arbeid i minst 6 måneder for at partner skal få permisjon, men man trenger ikke ha over 50%stilling lenger [:)] Det er nok med en type annenhver helg-jobb [:D]

Back
Topp