Når kommer mensen tilbake

Sumsum

Glad i forumet
Himmelbarn
Junibollene 2023
Julibarna2024☀️
Det er 3 måneder siden ks og kroppen er ikke tilbake i syklus. Jeg ammer ikke.. Er det ikke gått litt vel lang tid? Forrige gang kom mensen tilbake 28 dager etter ks:confused005
 
Det var litt rart, fikk beskjed om mange ikke fikk mensen tilbake før etter et år etter fødsel og slikt - men det var pga ammingen. Jeg fikk selv tilbake mensen etter 6 uker, det var visstnok utrolig uvanlig siden jeg ammer…
 
Keisersnitt på min første og fikk mensen tilbake en uke etter hennes 1 års dag. Men tror det er veldig individuelt :)
 
Fullammer og fikk mensen tilbake etter 5 uker. For fanken. Trodde jeg slapp unna ihvertfall noen mnd til.
 
Mensen kom i dag, straks 10 uker siden. Ammet/pumpet bare de første 4 ukene. Veldig kjedelig! Men heldigvis helt smertefritt.

Med førstemann kom det 6 mnd etter fødselen, men da fullammet jeg.
 
Straks 16 uker her nå, hatt litt el symptomer de siste dagene men ikke noe bekreftet. Ammet som sakt ikke så rart dette:playful:
 
Jeg hadde mensen den ene gangen da baby var 6 uker, men ikke hatt noe siden, nå er han nesten 4 mnd
 
Eg fullammar og babyen blir 4 mnd neste uke. I dag kom mensen… Hadde håpa på å slippe litt lenger.
 
Back
Topp