Når kommer mensen etter uttak ??

Totts

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Hei. Jeg hadde egguttak 17 mars, fikk totalfrys og fikk en blødning 4 dager etterpå. Nå venter jeg da på mensen, de på sykehuset sa den kom til å komme som normalt. ( har ikke normal mensen) gått på letrozol i lengre periode da ingen eggløsning. har hatt skikkelig mensen murringer i flere dager nå, å håper virkelig mensen kommer snart da vi reiser på bryllupet reise neste helg.
Så spørsmålet er hva er normal tid å få det etter ? De sa det ikke spilte no rolle at jeg ikke har normal til vanlig

Fikk mens 10-11dager etter uttak med totalfrys

Samme her. 11 dager etter uttak kom mensen. Jeg spottet på dag 10 og på dag 11 var det full blødning.

Takk for hjelpen håper virkelig jeg får mensen nå snart. Får ringe de I morgen for å få primolut. For å utsette/ starte mensen

Fortsetter bare denne tråden jeg… :)
Fikk mens 10-11dager etter uttak med totalfrys
Samme her. 11 dager etter uttak kom mensen. Jeg spottet på dag 10 og på dag 11 var det full blødning.
Hadde dere da en normal lengde på syklusen fra denne blødningen etter uttaket? Jeg hadde uttak mandag for en uke siden og blør nå. Kjennes ut som mens, ser ut som mens, kan jeg da regne første blødningsdag som CD1 i denne syklusen og forvente neste mens som vanlig? :bookworm:

Den første blødningsdagen kan regnes som CD1 ja. Den syklusen kan bli noe lengre enn dine vanlige.

Fortsetter bare denne tråden jeg… :)

Hadde dere da en normal lengde på syklusen fra denne blødningen etter uttaket? Jeg hadde uttak mandag for en uke siden og blør nå. Kjennes ut som mens, ser ut som mens, kan jeg da regne første blødningsdag som CD1 i denne syklusen og forvente neste mens som vanlig? :bookworm:
Vanlig blødning, vanlig lenge på neste syklus

Back
Topp